Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
3RG | 21903 |
A.B.S. | 260164 |
ABARTH | 50700464 |
ABARTH | 50700941 |
ABARTH | 51795269 |
ABARTH | 51801136 |
ABARTH | 52006100 |
ALANKO | 341696 |
BORG BECK | BDL6559 |
CAUTEX | 011440 |
CHRYS | 51795269 |
CHRYS | 51801136 |
DEEZA | FI-L130 |
DELPHI | TC1133 |
DENCKERMAN | D140069 |
DITAS | DSR1132 |
FAI | SS2241 |
FEBI | 19469 |
FIAT | 50700464 |
FIAT | 50700941 |
FIAT | 51704008 |
FIAT | 51795269 |
FIAT | 51801136 |
FIAT | 51815479 |
FIAT | 51815480 |
FIAT | 52006100 |
FIAT | 52148016 |
FIRST LINE | FDL6559 |
FORD | 1540281 |
FORD | 1580517 |
FORD | 9S51-5K484-AA |
FORD | 9S51-5K484-AB |
FORMPART | 1408013 |
FRAP | 2309 |
KAGER | 85-0194 |
KAMOKA | 9919064 |
KLAXCAR | 47034z |
KRAFT AUTO | 4303103 |
LANCIA | 50700464 |
LANCIA | 50700941 |
LANCIA | 51795269 |
LANCIA | 51801136 |
LANCIA | 52006100 |
LANCIA | 52148016 |
LEMFO | 019 390 009 534 |
LEMFO | 25519 |
LEMFO | 88507580 |
MAPCO | 19028 |
MAPCO | 19028HPS |
METALCAUCH | 05634 |
METZGER | 53019518 |
METZGER | 83019518 |
MEYLE | 216 060 0000 |
MONROE | L15603 |
MOOG | FI-LS-2371 |
NK | 5112310 |
PEUGE | 5087.65 |
PEUGE | 5087.70 |
PEUGE | 5087.79 |
PEX | 12.05.507 |
QWP | WSS479 |
RIDEX | 3229S0038 |
RIW | FI4009 |
RIW | FI4012 |
RTS | 97-90179 |
RUV | 915851 |
SASIC | 9005099 |
SBS | 19145112310 |
SIDEM | 19064 |
SPIDAN | 57336 |
STC | T405634 |
SWAG | 70 91 9469 |
TRISCAN | 8500 15603 |
TRW | JTS1110 |
TRW | JTS401 |
VAICO | V24-7114 |
VEMA | 26058 |
VEMA | 26339 |
ZF | 019 360 051 534-02 |
ZF | 019 390 051 534-01 |
ABARTH
|
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.