- Ilość: 1
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Materiał: Stal
- Długość [mm]: 266,5
- Rura o średnicy [mm]: 9,0
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260526 |
AUTOMEGA | 110116510 |
BENDIX | 043388B |
CAUTEX | 021263 |
CORTECO | 49398798 |
DELPHI | TC2626 |
DYS | 30-79818 |
FAI | SS2910 |
FEBI | 32699 |
FENOX | LS11103 |
FIAT | 28891 02 |
FIRST LINE | FDL6730 |
FLENNOR | FL0269-H |
GSP | S050396 |
IMPERGOM | 36890 |
KAGER | 85-0764 |
KAWE | 8500 25608 |
LEMFO | 28891 |
LEMFO | 28891 02 |
MAG | 301191625210 |
MAXGEAR | 72-2319 |
MEYLE | 11-16 060 0021/HD |
MEYLE | 11-16 060 0037 |
MONROE | L25608 |
MOOG | RE-LS-7407 |
MS | 28891-PCS-MS |
NAKATA | N 99156 |
OCAP | 0504172 |
OPENPARTS | SSL1112.11 |
RENAU | 82 00 166 160 |
RENAU | 82 00 669 066 |
RTS | 97-90416 |
SASIC | 2304002 |
SIDEM | 5067 |
SKF | VKDS 346013 |
SWAG | 60 93 2699 |
TOPRAN | 700 552 |
TRISCAN | 8500 25608 |
TRW | BLS4623 |
TRW | JTS530 |
TRW | JTSB0034 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Quaro to rozwijające się europejskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne. W Polsce marka Quaro jest stosunkowo słabo znana, ponieważ działa na naszym rynku dopiero od kilku lat. Widać jednak wyraźny wzrost zainteresowania częściami samochodowymi Quaro. Firma uchodzi za specjalistę w zakresie produkcji części hamulcowych. Hamulce Quaro uznawane są za niezawodne w każdych warunkach. Asortyment obejmuje liczne tarcze i klocki hamulcowe Quaro, a także bębny, szczęki i pozostałe części układu hamulcowego. Części hamulcowe Quaro przeznaczone są dla samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych. Jednak części Quaro to nie tylko hamulce. W ofercie znaleźć można również między innymi liczne wahacze, sworznie oraz inne części układu zawieszenia. Katalog uzupełniają komponenty układu kierowniczego. Fachowcy uznają części samochodowe Quaro za produkty klasy premium. Poz względem jakości nie ustępują one częściom od renomowanych producentów, znanych od dziesiątek lat. Jednak części Quaro przeważają pod względem ceny. Stosunek ceny do jakości jest w tym przypadku zdecydowanie więcej niż zadowalający. Prawdopodobnie w dużej mierze wynika to z faktu, że Quaro znajduje się na etapie rozwoju, kiedy to głównym celem przedsiębiorstwa jest pozyskanie nowych klientów.