- Długość [mm]: 200
- Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5
- Materiał: Metal
- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,36
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z nakrętką
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | F10776 |
4U | BW-F-10776 |
A.B.S. | 260798 |
ABTEX | BSL3789S |
APLUS | 21272AP |
ASMETAL | 26BM0332 |
AUTO-SPEED | 290RT01894 |
AYD OE | 96-10161 |
AYD | 9610161 |
BAPMIC | BF0319270032 |
BBR | 001-10-29254 |
BENDIX | 043959B |
BGA | LS0962 |
BIRTH | BX0225 |
BMW | 33 55 6 786 429 |
BORG BECK | BDL7257 |
BSG | BSG 15-310-095 |
COMLINE | CSL7164 |
DAKAtec | 120034HQ |
DELPHI | TC2410 |
DENCKERMAN | D120011 |
DLZ | SL9004 |
DYS | 30-56908 |
ETS | 03.LB.245 |
FAI | SS7345 |
FEBI | 37676 |
FIRST LINE | FDL7257 |
FLENNOR | FL10234-H |
FORMPART | 1208064 |
FREY | 850355401 |
IMPERGOM | 31734 |
KAMOKA | 9030062 |
KAWE | 8500 11641 |
KRAFTVOLL | 13040580 |
LEMFO | 34603 01 |
MAG | 301191620650 |
MAPCO | 54655/2HPS |
MAPCO | 54655HPS |
MAXGEAR | 72-3990 |
MEHA AUTOM | MH21106 |
METZGER | 53059609 |
MEYLE | 316 060 0049/HD |
MGA | SA5428 |
MONROE | L11641 |
MOOG | BM-LS-10438 |
MOTAQUIP | LVSL1464 |
MS | 34603-PCS-MS |
MS | 37193-KIT-MS |
MS | 37193-KIT-MSP |
NK | 5111541 |
NTY | ZLT-BM-012 |
OCAP | 0505564 |
OPTIMAL | G7-1425 |
PATRON | PS4682 |
QH TALBROS | QLS3789S |
QUINTON HA | QLS3789S |
RIDEX | 3229S0647 |
RIW | BW4047 |
RODRUNNER | LS-B-686 |
RTS | 97-99522 |
SASIC | 2306301 |
SIDEM | 21564 |
SPIDAN CHA | 51038 |
STELLOX | 56-00596-SX |
Stark | SKST-0230646 |
TALOSA | 50-07766 |
TEKNOROT | B-686 |
TOPRAN | 502 170 |
TREVI | TRTT1508 |
TRICLO | 782458 |
TRISCAN | 8500 11641 |
TRW | JTS1236 |
VAICO | V20-1433 |
VEMA | 250272 |
VEMA | 250282 |
WILMINK | WG1992503 |
WILMINK | WG2029230 |
WILMINK | WG2040740 |
WILMINK | WG2253353 |
YTT | Y613016 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.