Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADN18548 |
DELPHI | TC1254 |
DELPHI | TC1255 |
FAI | SS1171 |
FEBI | 23515 |
FEBI | 23516 |
FIRST LINE | FDL6261 |
FLENNOR | FL763-H |
HBJAKOPART | J4961030 |
HBJAKOPART | J4971030 |
KAVO PARTS | SLS-6515 |
LEMFO | 20246 |
LEMFO | 27303 02 |
MAPCO | 59250 |
METZGER | 53016311 |
MEYLE | 36-16 060 0027/HD |
MONROE | L14612 |
MOOG | NI-LS-7247 |
NIPPARTS | J4971030 |
NISSA | 54618-9C000 |
NISSA | 54668-9C000 |
NK | 5112215 |
NK | 5112216 |
OPTIMAL | G7-873 |
OPTIMAL | G7-874 |
QUINTON HA | QLS3290S |
SBS | 19145112216 |
SIDEM | 42063 |
SPIDAN | 46592 |
SPIDAN | 46593 |
SWAG | 82 92 3515 |
TRISCAN | 1215-27021 |
TRISCAN | 311L14612 |
TRISCAN | 311TC1255 |
TRISCAN | 3414612 |
TRISCAN | 344961030 |
TRISCAN | 344971030 |
TRISCAN | 34TEM6250 |
TRISCAN | 82-DS-0246 |
TRISCAN | 87 25 007 |
TRW | JTS517 |
TRW | JTS526 |
VAICO | V38-9583 |
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.