Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1J0 411 315 E |
AUDI | 1J0 411 315 G |
DELPHI | TC2051 |
FAI | SS1212 |
FEBI | 18266 |
FEBI | 30154 |
FEBI | 36676 |
FEBI | 36677 |
FIRST LINE | FDL6497 |
FIRST LINE | FDL6498 |
FLENNOR | FL592-H |
LEMFO | 21699 |
METZGER | 53005528 |
METZGER | 53005638 |
METZGER | 6-503 |
METZGER | 83005528 |
METZGER | 83005638 |
MEYLE | 100 411 0007 |
MONROE | L29611 |
MOOG | VO-LS-0475 |
NK | 5112315 |
NK | 5114702 |
OCAP | 0182884 |
OPTIMAL | G7-603 |
PEX | 12.01.097 |
QUINTON HA | QLS3054S |
QUINTON HA | QLS3250S |
QUINTON HA | QLS3492S |
REDAELLI R | 6-503 |
RUV | 925400 |
SEAT | 1J0 411 315 E |
SEAT | 1J0 411 315 G |
SIDEM | 63461 |
SKODA | 1J0 411 315 E |
SKODA | 1J0 411 315 G |
SPIDAN | 46013 |
TOPRAN | 108 136 |
TOPRAN | 108 137 |
TOPRAN | 110 735 |
TRISCAN | 1215-38019 |
TRISCAN | 311L29611 |
TRISCAN | 311TC2051 |
TRISCAN | 44-DS-1264 |
TRISCAN | 87 01 015 |
TRISCAN | 92-FV 925400 |
TRISCAN | 97-90916 |
TRISCAN | FV 925400 |
TRW | JTS387 |
VAICO | V10-7171 |
VW | 1J0 411 315 E |
VW | 1J0 411 315 G |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
Triscan to firma motoryzacyjna z duńskim kapitałem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją części zamiennych do samochodów europejskich i azjatyckich. Oferta obejmuje 25 grup produktowych, co oznacza, że obecnie Triscan niemal w pełni zaspokaja potrzeby każdego kierowcy. Najważniejsze części w ofercie dystrybutora to bez wątpienia elementy układu hamulcowego. Klocki hamulcowe Triscan są doceniane w wielu krajach europejskich, podobnie jak zaciski, sprężyny dociskowe czy czujniki zużycia hamulców. W sumie w asortymencie przedsiębiorstwa znajduje się ponad 14 tysięcy referencji z tej kategorii.
Drugą największą grupę produktową stanowią części układu kierowniczego Triscan. Obecnie producent dysponuje ponad 6 tysiącami referencji w tej kategorii. Znajdują się tutaj między innymi drążki kierownicze i ich końcówki. Oferta w wymienionej kategorii jest stale poszerzana, głównie o referencje dla najnowszych modeli pojazdów.
Ponadto, oferta dystrybutora części samochodowych Triscan obejmuje m.in.: części układu napędowego, uszczelnienia silnika oraz innych podzespołów, części sprzęgła oraz skrzyni biegów. Ponadto, przedsiębiorstwo oferuje szeroki wybór produktów w kategorii części zawieszenia.
Triscan to firma duńska, jednak zasięg jej działania jest o wiele szerszy. Obecnie części samochodowe Triscan są dystrybuowane na terenie 35 krajów europejskich. Firma zatrudnia pracowników w Danii, Francji, Niemczech i Szwecji. Przedsiębiorstwo dysponuje trzema rozbudowanymi centrami dystrybucyjnymi, z których transportowane są autoczęści Triscan. Dwa centra dystrybucyjne znajdują się na terenie Danii, natomiast trzecie zlokalizowane jest w Niemczech.