- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Parzyste numery artykułów: JTS1052
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 299
- Wymiar gwintu: M12x1,25
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260642 |
AKRON-MALÒ | 501881 |
ASHUKI | 14882301 |
BENDIX | 042693B |
BENDIX | 045685B |
BLUEPRINT | ADN18587 |
BORG BECK | BDL7105 |
DEEZA | NIL178 |
DEEZA | NIL675 |
DELPHI | TC2165 |
DITAS | A25946 |
DJ PARTS | DL1347 |
FAG | 818 0378 10 |
FEBI | 30985 |
FIRST LINE | FDL7105 |
HBJAKOPART | J4961041 |
IMPERGOM | 36944 |
JAPANPAR | SI132L |
JAPKO | 106132L |
KAVO PARTS | SLS6543 |
KAWE | FL0291H |
LEMFO | 34800 01 |
METZGER | 53018011 |
MEYLE | 36-16 060 0046/HD |
MEYLE | 36160600046 |
MGA | SA8351 |
MONROE | L10630 |
MOOG | NI-LS-7227 |
NIPPARTS | N4961032 |
NISSA | 54668-1AA0A- |
NISSA | 54668-1AA0E- |
NISSA | 54668-JD00A |
NK | 5112233 |
NPS | N405N55 |
OPTIMAL | G7-1382 |
QUINTON HA | QLS3550S |
RENAU | 54 66 8JD 00A |
RUV | 916890 |
SASIC | 2304010 |
SIDEM | 41364 |
SKF | VKDS 346012 |
SWAG | 82930985 |
TALOSA | 5001363 |
TRISCAN | 850010630 |
VAICO | V389595 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.