- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Długość [mm]: 200
- Rozmiar gwintu 1: M12x1.75
- Rozmiar gwintu 2: M16x1.5
- Rura o średnicy [mm]: 8
- Parzyste numery artykułów: JTS468
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260420 |
AKRON-MALÒ | 300771 |
BENDIX | 042493B |
BIRTH | BS0011 |
BORG BECK | BDL6723 |
CITRO | 5087 52 |
DELPHI | TC1372 |
DITAS | A26092 |
FAG | 818 0330 10 |
FAI | SS2386 |
FEBI | 22846 |
FIRST LINE | FDL6723 |
KAGER | 850270 |
LEMFO | 29574 |
LEMFO | 29574 02 |
MAPCO | 19396 |
METZGER | 53048011 |
METZGER | P513 |
MEYLE | 11-16 060 0015 |
MGA | SA8258 |
MONROE | L28612 |
MOOG | PE-LS-3324 |
NK | 5113713 |
OCAP | 0594389 |
OPTIMAL | G7-1064 |
PEUGE | 5087 52 |
PEX | 1205562 |
QUINTON HA | QLS3386S |
RTS | 97907562 |
RUV | 915960 |
SBS | 19145113713 |
SIDEM | 53062 |
SKF | VKDS 343015 |
SPIDAN | 40524 |
SWAG | 62922846 |
TALOSA | 5009982 |
TOPRAN | 720274 |
TRISCAN | 850028612 |
VAICO | V420089 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0953-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 28611 | KAWE | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora SBS 19145113713 | SBS | Brak ceny |
Wahacze - zestaw kompletny MASTER-SPORT GERMANY 36981/2-KIT-MSPROMOCJA | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36981/1-KIT-MSM | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
MASTER-SPORT GERMANY 36981/1-KIT-MSP | MASTER-SPORT GERMANY | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.