- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Lokalizacja w aucie: Z obu stron
- Pręt/Rozpórka: Drążek wahadłowy
- Wymiar gwintu: M12x1,75
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 042598B |
BORG BECK | BDL7116 |
BORG BECK | BDL7116HD |
CITRO | 5087 56 |
DELPHI | TC2167 |
DITAS | DSR1126 |
FAG | 818 0375 10 |
FEBI | 28601 |
FIAT | 1400099680 |
FIRST LINE | FDL7116 |
LEMFO | 31898 01 |
MAPCO | 49407HPS |
METZGER | 53055618 |
MEYLE | 11-16 060 0020/HD |
MEYLE | 11160600036 |
MGA | SA5339 |
MONROE | L10616 |
MOOG | CI-LS-7259 |
NK | 5113720 |
OCAP | 0502735 |
OPTIMAL | G7-1186 |
PEUGE | 5087 56 |
QUINTON HA | QLS3651S |
RTS | 9700555 |
RUV | 916639 |
SBS | 19145113720 |
SIDEM | 53065 |
SPIDAN | 46720 |
SWAG | 62 92 8601 |
TALOSA | 5007281 |
TOYOT | SU001-A1187 |
TRISCAN | 8500 10616 |
VAICO | V220105 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora OCAP 0502735 | OCAP | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora BIRTH BX5089 | BIRTH | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FLENNOR FL0075-H | FLENNOR | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 10616 | KAWE | Brak ceny |
JAPKO 1062003 | JAPKO | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora FORTUNE LINE FZ7262 | FORTUNE LINE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.