- Pręt/Rozpórka: Drążek skrętny łącznikowy
- Długość [mm]: 250
- Długość całkowita [mm]: 287,48
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Wymiar gwintu: M10x1,25
- Średnica [mm]: 30
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
- Parzyste numery artykułów: JTS7603
Dodaj opinię
(13.03.2022)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS283
(10.11.2021)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS642
(11.12.2015)
Opinia wystawiona dla Łącznik stabilizatora TRW JTS295
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 260441 |
AKRON-MALÒ | 52274 |
ALANKO | 341835 |
ASHUKI | 14885130 |
BIRTH | BS0025 |
BLUEPRINT | ADG08552 |
BORG BECK | BDL6863 |
BORG BECK | BDL7152 |
CTR | CLKK-19L |
DELPHI | TC1567 |
DJ PARTS | TC1567 |
FAG | 818 0487 10 |
FEBI | 29340 |
FIRST LINE | FDL6863 |
FORMPART | 4908011 |
FRAP | 3489 |
HBJAKOPART | J4960315 |
JPG | 3640400379 |
KAVO PARTS | SLS4017 |
KIA | 54830-2F000 |
MAPCO | 52368HPS |
METZGER | 53031711 |
MEYLE | 28-16 060 0017/HD |
MONROE | L18616 |
MOOG | KI-LS-7129 |
NIPPARTS | J4960315 |
NK | 5113517 |
NPS | K405A37 |
OCAP | 0592553 |
QUINTON HA | QLS3511S |
RIW | KI4014 |
SASIC | 2306154 |
SBS | 19145113517 |
SIDEM | 87362 |
SPIDAN | 46453 |
SWAG | 91929340 |
TALOSA | 5001033 |
TOPRAN | 820549 |
TRISCAN | 850018616 |
VEMA | 25309 |
KIA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Łącznik stabilizatora VEMA 25308 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora VEMA 25309 | VEMA | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora YAMATO J60319YMT | YAMATO | Brak ceny |
Drążek / rozpórka NPS H405I30 | NPS | Brak ceny |
Wahacz, wspornik zawieszenia koła NPS K405A37 | NPS | Brak ceny |
Łącznik stabilizatora KAWE 8500 18616 | KAWE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.