Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 03E109229A |
AUTOMEGA | 130007310 |
AUTOMEGA | 130007320 |
DAYCO | TCH1002 |
DAYCO | TCH1004 |
FEBI | 17617 |
FEBI | 25402 |
FEBI | 29629 |
FEBI | 49583 |
GM | 55562234 |
GM | 90529570 |
GM | 95522267 |
KRAFT AUTO | 1191524 |
OPEL | 06 37 241 |
OPEL | 0637241 |
OPEL | 56 36 360 |
OPEL | 5636360 |
OPEL | 637241 |
RUV | 3453001SD |
RUV | 3453016 |
RUV | 3453026 |
SEAT | 03E109229A |
SEAT | 3E109229A |
SKODA | 03E109229A |
SWAG | 99110138 |
SWAG | 99129629 |
TOPRAN | 205837 |
VAG | 03E 109 229 A |
VAG | 03E 109 229A |
VAG | 03E109229A |
VAICO | V10-3404 |
VAICO | V103404 |
VAICO | V40-1813 |
VAICO | V401813 |
VAUXH | 55562234 |
VAUXH | 55562234S1 |
VAUXH | 90529570 |
VAUXH | 95522267 |
VW | 03E109229A |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Łańcuch rozrządu to najważniejszy element napędu rozrządu, który używany jest w wielu silnikach benzynowych i Diesla. Rola łańcucha wraz z elementami towarzyszącymi jego pracy, polega na przekazaniu napędu z koła pasowego na koło napędowe. Ponadto łańcuch napędza także pompę cieczy chłodzącej i pompę oleju.
Łańcuch to element, który teoretycznie powinien wystarczyć na cały okres eksploatacji silnika. Z reguły tak jest, ale bywa, że w przypadku niektórych egzemplarzy silników dochodzi do awarii a nawet do zerwania łańcucha. Praktyka pokazuje, że łańcuch wystarcza na około 350 – 400 tys. kilometrów przebiegu.
Do awarii łańcucha może dojść na skutek jego rozciągnięcia. To wtedy może dojść do jego przeskoczenia lub w najgorszym wypadku do zerwania. Jeżeli dojdzie do zerwania łańcucha to niestety trzeba liczyć się z całkowitym zniszczeniem zaworów i tłoków jednostki napędowej, co zazwyczaj kwalifikuje silnik spalinowy na złomowisko.
W celu wymiany łańcucha rozrządu trzeba zakupić pełen komplet, który zawiera łańcuch, napinacz, koła zębate, tuleje, simmeringi, uszczelkę pokrywy rozrządu oraz śruby mocujące. Cena kompletnego zestawu łańcucha rozrządu zależy przede wszystkim od modelu samochodu oraz marki poszukiwanych części.
Do tego należy doliczyć pracę mechanika. Warsztat zainkasuje za taką usługę od 300 do 900 złotych, w zależności od rodzaju silnika i marki samochodu. Zdarza się, że cena za usługę wyniesie niekiedy nawet więcej, jeżeli stopień skomplikowania jednostki napędowej jest wysoki a dostęp do łańcucha rozrządu stosunkowo trudny.
AutoMega to marka części zamiennych znana z wysokiej jakości, szerokiej oferty i doskonałego stosunku ceny do wydajności. Jako członek koncernu Dello, AutoMega korzysta z ponad 115-letniej wiedzy i doświadczenia w branży motoryzacyjnej.
Dzięki zróżnicowanemu wyborowi oferowanych auto części, AutoMega stanowi konkurencję nawet dla najbardziej znanych marek w branży. Nie bez powodu marka AutoMega dała się poznać na rynku motoryzacyjnym z produkcji wysokiej jakości części zamiennych, przeznaczonych do samochodów wielu typów i marek.
Części samochodowe AutoMega charakteryzują się przede wszystkim znakomitym stosunkiem ceny do jakości wykonania i niezawodności. Spełniają wymagane przez rynek motoryzacyjny standardy jakości i bezpieczeństwa. Części zamienne wykonuje się ze starannie wyselekcjonowanych, wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu oferowane zamienniki to komponenty trwałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne.
AutoMega specjalizuje się w dystrybucji części samochodowych do nowych oraz starszych typów samochodów – ponad 10 000 pozycji części do samochodów marki Opel, Volkswagen, Audi oraz Ford. Katalog części AutoMega to między innymi elementy układu hamulcowego, wydechowego, kierowniczego i zapłonowego, części układu zawieszenia i nadwozia, komponenty silnika oraz wiele innych części zamiennych.
Firma AutoMega ukierunkowała się nie tylko na zaopatrywanie niezależnego rynku części zamiennych, ale także dostarcza części samochodowe na pierwszy montaż fabryczny wielu popularnych modeli samochodów osobowych.