- Szerokość [mm]: 37
- Średnica wewnętrzna [mm]: 34
- Średnica zewnętrzna [mm]: 66
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200030 |
AL-KO | 620163 |
AUTEX | 805420 |
AUTOKIT | 01.370 |
AUTOKIT | 01.97576 |
BORG BECK | BWK692 |
BRT | BRT 1283 |
BRT | BRT 1339 |
CAUTEX | 462599 |
COMLINE | CBK051 |
CORTECO | 19017875 |
DELPHI | BK719 |
DENCKERMAN | W413075 |
DYS | 40-OP-9983 |
DÜRER | R53403K |
EBI | EBK1686 |
EUROREPAR | 1623959080 |
EUROREPAR | 1637947580 |
FAG | 713 6441 50 |
FAG | 713 8028 10 |
FEBI | 04799 |
FEBI | 4799 |
FEBI | 4815 |
FIRST LINE | FBK692 |
FISPA | 460071 |
FLENNOR | FR290109 |
GM | 16 03 195 |
GM | 3 28 106 |
GM | 90447280 |
GM | 90510544 |
GR | WB0551K |
GSP | GK3403 |
IJS GROUP | 10-1169 |
IJS GROUP | 10-1169R |
IPD | 30-4415 |
JPG | 1241300610 |
KAVO PARTS | WBK-1021 |
KAWE | 8530 24112 |
KLAXCAR | 22079z |
LORETT | KRT2178 |
LUCAS | LKBA67004 |
MAPCO | 26804 |
MAXGEAR | 33-0261 |
METALCAUCH | 74037 |
METELLI | 19-2178 |
METZGER | WM 935 |
MEYLE | 614 160 0004 |
MGA | KR3045 |
MOOG | OP-WB-11097 |
MOTAQUIP | VBK800 |
NATIONAL | NBK2129 |
NK | 753617 |
NSK EUROPE | KH10376 |
OPEL | 16 03 195 |
OPEL | 3 28 106 |
OPEL | 90447280 |
OPEL | 90510544 |
OPTIMAL | 201210 |
PROCODIS F | R3080 |
QUINTON HA | BK10935 |
QUINTON HA | QWB935 |
RCAFRANCE | RCAK1152 |
RIDEX | 654W0084 |
RUV | 5325 |
RUV | 5325D |
SBS | 1401753617 |
SBS | 753617 |
SIDAT | 460071 |
SKF | VKBA 3403 |
SNR | R153.25 |
SNR | R159.47 |
STC | T474037 |
STELLOX | 43-28068-SX |
SWAG | 40 90 4799 |
SWAG | 40 90 4815 |
Storm | 290109 |
TOPRAN | 202 433 |
TRISCAN | 8530 24112 |
VAICO | V40-7008 |
VAUXH | 16 03 195 |
VAUXH | 3 28 106 |
VAUXH | 90447280 |
VAUXH | 90510544 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.