- Lokalizacja w aucie: Z przodu
- Średnica zewnętrzna [mm]: 150
- Ilość otworów: 5
- Gwarancja: 4 lata gwarancji
Dodaj opinię
(15.05.2022)
Opinia wystawiona dla Łożysko koła ESEN SKV 29SKV033 (Z obu stron)
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 16728MR |
A.Z. Meist | AZMT-42-051-1019 |
BBR | 001-80-16324 |
BENDIX | 050224B |
BENDIX | 052245B |
BENDIX | 052250B |
BENDIX | 052251B |
BORG BECK | BWK958 |
BRTEC | 980206 |
ESEN SKV | 29SKV423 |
FAG | 713 6678 20 |
FAG | 713667820 |
FARE-MX | 13762 |
FEBI | 22435 |
FEBI | 27163 |
FEBI | 27164 |
FEBI | 27311 |
FEBI | 36073 |
FEBI | 36077 |
FREY | 765704301 |
GSP | 9235038 |
JPN | 10L9117-JPN |
LORETT | KRT2826 |
LORETT | KRT2827 |
MAG | 361111183199 |
MAG | 361111183605 |
MAPCO | 26837 |
MERCE | 2043300425 |
MERCE | 2043300625 |
MERCE | A2043300425 |
MERCE | A2043300625 |
METELLI | 19-2827 |
METZGER | N 1036 |
METZGER | WM 2005 |
MEYLE | 014 033 0062 |
MEYLE | 014 652 0009 |
MEYLE | 140330062 |
MOOG | NMG520003 |
NAPA | PWB1188 |
NATIONAL | NBK2055 |
NK | 753327 |
NTY | KLP-ME-021P |
NTY | KLPME021P |
PLYOM | P181108 |
QUINTON HA | QWB1415 |
RUV | 221011 |
RUV | 221342 |
RUV | 5136 |
SKF | VKBA 6530 |
SKF | VKBA6530 |
SNR | KM151.41 |
SNR | KM15141 |
SNR | R151.36 |
SNR | R151.36S |
SNR | R15136 |
SNR | R15136S |
SPIDAN | 27623 |
STELLOX | 43-28550-SX |
SWAG | 10 92 2435 |
SWAG | 10 92 7163 |
SWAG | 10 92 7164 |
SWAG | 10 92 7311 |
SWAG | 10 93 6073 |
SWAG | 10922435 |
SWAG | 10927311 |
SWAG | 10936073 |
SWAG | 10936077 |
Stark | SKWB-0180094 |
Stark | SKWB-0180752 |
TRIALLI | MR 1533 |
TRISCAN | 8530 23122 |
TRISCAN | 853023122 |
TTC | 0231075 |
USN | WL201111 |
VAICO | V30-2485 |
VAICO | V30-7406 |
WXQP | 161593 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.