- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Średnica wewnętrzna [mm]: 39
- Średnica zewnętrzna [mm]: 75
- Szerokość [mm]: 37
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 41
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 200016 |
AL-KO | K.090 |
AUDI | 893 498 625 A |
AUDI | 893498625 |
AUDI | 893498625B |
AUDI | 893498625D |
AUDI | 8A0498625 |
AUGRO | 5182004/1 |
AUGRO | 5182009/0 |
AUTOMOTIVE | ABK1036 |
BLUEPRINT | WBK408 |
BLUEPRINT | WBK836 |
BRT | 1036 |
CONTI | CDK845 |
CORTECO | 19017506 |
DELPHI | BK1247 |
DELPHI | BK408 |
DELPHI | WBK408 |
DELPHI | WBK836 |
DELTA | AWB316 |
DOYEN | 100090 |
FAG | 713610170 |
FAG | 713801010 |
FEBI | 17534 |
FIRST LINE | FBK343 |
HHESS H_R | ABK1036 |
IRB | K-02/07 |
KACO | 0020.1 |
KACO | 0030.1 |
KACO | 0036.1 |
KLOTZ | 10/17 |
LEMFO | 14200 |
LORETT | CR 2106 |
METZGER | WM 683 |
MEYLE | 100 498 0038 |
MOOG | VO-WB-11010 |
MOTAQUIP | VBK338 |
NK | 754725 |
OPTIMAL | 100090 |
PEX | 16.0293 |
QUINTON HA | BK10683 |
QUINTON HA | QWB683 |
QUINTON HA | QWB845 |
QUINTON HA | QWB955 |
RUV | 5708 |
SBS | 754725 |
SKF | VKBA1355 |
SNR | R15708 |
SPIDAN | 26693 |
SWAG | 30 91 7534 |
TIMKEN | 74256 |
TIMKEN | K 80207 |
TIMKEN | K80207 |
UNI | GHK1437 |
VAG | 893498625D |
VAG | 8A0498625 |
VW | 893 498 625 A |
VW | 893407625 |
VW | 893407625C |
VW | 8934986250 |
VW | 893498625D |
VW | 8A0498625 |
WERTH | 112 |
WERTH | 162 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Piasta koła w samochodzie spełnia bardzo ważne zadanie. To właśnie dzięki zastosowaniu tego elementu wraz z łożyskami koło samochodowe może się obracać, będąc jednocześnie zamontowanym na zawieszeniu pojazdu.
Tę część samochodu możemy podzielić na dwa rodzaje: piasty nakładane na nieruchomą oś koła, gdzie na końcu znajduje się gwint, oraz piasty koła przykręcane do układu zawieszenia jako cały element.
Podstawowym symptomem dla rozpoznania uszkodzonej piasty koła jest dźwięk buczenia podczas jazdy samochodem, który pochodzi z okolic kół. Aktualnie producenci samochodów nie przewidują naprawy uszkodzonej piasty. To elementy bezobsługowe, które na skutek awarii należy wymienić na nowe.
Należy pamiętać, że sposób eksploatacji samochodu ma bardzo duży wpływ na wytrzymałość piasty koła. Dla przykładu, częste obciążanie samochodu dużymi ładunkami, wykorzystywanie go do jazdy sportowej lub też nagminne poruszanie się po nierównych nawierzchniach znacznie skraca żywotność piasty koła. Ponadto istotny wpływ na trwałość piasty ma także odpowiednia geometria kół, która ustawiana jest przy każdorazowej, sezonowej wymianie opon.
Wymiana uszkodzonej piasty koła samochodowego niestety nie należy do łatwych, dlatego zaleca się zaufać specjaliście i odstawić samochód do profesjonalnego warsztatu. Prawidłowy montaż nowego egzemplarza jest bardzo ważny. Zły spowoduje bowiem jedynie bardzo szybkie zużycie się części. Na szczęście mimo stosunkowo skomplikowanej wymiany, piasty kół samochodowych nie zaliczają się do drogich a więc wymiana nie powinna nadwyrężyć budżetu przeciętnego kierowcy.
Flennor to niemiecka marka części samochodowych. Producent działa na rynku od 1935 roku. Ponad 85 lat w produkcji części do samochodów sprawiło, że dzisiaj firma uchodzi za specjalistę w swoim obszarze. Przedsiębiorstwo Flennor jest bowiem mocno wyspecjalizowane. Koncentracja na doskonaleniu niewielu kategorii produktowych sprawiła, żę części Flennor są dzisiaj bliskie perfekcji. W fabrykach producenta powstają rozmaite części układu rozrządu. Obok pasków rozrządu, produkowane są również rolki, napinacze, a także wszelkie zawory i śruby niezbędne w tym układzie. Wysoko cenione są także pompy wody Flennor. Wymienione produkty zdecydowanie stanowią główną oś produkcji. Niemniej jednak w ofercie pojawiają również części z innych kategorii, w tym między innymi świece żarowe, łożyska kół, przewody paliwowe oraz pióra wycieraczek.
Marka Flennor od początku istnienia była związana z Niemcami. Do dzisiaj to w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy, jej biura, najważniejsza fabryka oraz centrum dystrybucyjne. Jednak przedsiębiorstwo stało się podmiotem działającymi w skali światowej. Produkcja odbywa się również w Czechach i Chinach, a centra dystrybucyjne są zlokalizowane w licznych krajach europejskich, w Azji oraz Ameryce Północnej.