- Dla numeru OE: 5035 55
- Wysokość [mm]: 47
- Ilość montowana w aucie: 2
- Średnica zewnętrzna [mm]: 128
- Średnica otworu centrującego [mm]: 78
- Dla numeru OE: 1303672080
- Dla numeru OE: 5035 38
- Dla numeru OE: 1329669080
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 15339 |
BOGE | 87-413-L |
CITRO | 5035 38 |
CITRO | 5035 55 |
CORTECO | 80003830 |
FEBI | 11608 |
FIAT | 1303672080 |
FIAT | 1329669080 |
FLENNOR | FL5180J |
GABRIEL | GK144 |
KAGER | 821028 |
LANCIA | 1303672080 |
LANCIA | 1329669080 |
LEMFO | 31419 01 |
MAPCO | 33452 |
MEYLE | 11-14 641 0018 |
MONROE | L28911 |
MONROE | MK048 |
NK | 661904 |
OPTIMAL | P83014 |
PEUGE | 5035 38 |
PEUGE | 5035 55 |
QUINTON HA | QAM139 |
RUV | 865852 |
SACHS | 801 011 |
SKF | VKD 35018 T |
SWAG | 62540011 |
TRISCAN | 850028911 |
VEMA | 17863 |
AUDI
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.