- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
- Ilość montowana w aucie: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Łożysko mocowania amortyzatora KAWE 8500 10907 | 8500 10907 |
1 szt. | Pierścień uszczelniający mocowania amortyzatora KAWE 8500 10814 | 8500 10814 |
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 5038.18 |
CITRO | 5038.28 |
CITRO | 5038.41 |
CITRO | 5038.72 |
CORTECO | 80000480 |
FEBI | 12026 |
FEBI | 12027 |
FEBI | 12028 |
FEBI | 12029 |
FEBI | 12031 |
FIAT | 1307242080 |
FIAT | 1323165080 |
FIAT | 1329774080 |
FIAT | 1339629080 |
FIRST LINE | FSM5071 |
FLENNOR | FL4242-J |
KYB | SM1920 |
LEMFO | 25151 |
LEMFO | 31428 01 |
MAPCO | 33020 |
METZGER | WM-F 1080 |
METZGER | WM-F 1081 |
MEYLE | 11-14 641 0002 |
MONROE | L10902 |
MONROE | MK147 |
NK | 671910 |
NK | 681902 |
OPTIMAL | F8-5353 |
OPTIMAL | F8-5354 |
OPTIMAL | F8-6306 |
OPTIMAL | F8-7154 |
OPTIMAL | F8-8066 |
OPTIMAL | F8-8067 |
PEUGE | 5038.18 |
PEUGE | 5038.28 |
PEUGE | 5038.41 |
PEUGE | 5038.72 |
QUINTON HA | EMR2331 |
RUV | 825891 |
SKF | VKDA 35313 T |
SKF | VKDA 35321 T |
TOPRAN | 500 516 |
TOPRAN | 500 701 |
TOPRAN | 721 070 |
TOPRAN | 721 202 |
TOPRAN | 721 205 |
TRISCAN | 1215-14107 |
TRISCAN | 13-RK-5920 |
TRISCAN | 311L10902 |
TRISCAN | 3531428 01 |
TRISCAN | 35VKDA35313 |
TRISCAN | 88 17 019 |
TRISCAN | VKDA35313T |
TRW | 721 070 |
TRW | 721 202 |
TRW | 721 205 |
VAICO | V42-0145 |
VAICO | V42-0146 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.