- Ilość na oś: 1
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
2 szt. | Mocowanie amortyzatora SKF VKDA 35523 | VKDA 35523 |
2 szt. | SKF SKF03966 | SKF03966 |
Dodaj opinię
(19.04.2022)
Opinia wystawiona dla Łożysko mocowania amortyzatora SKF VKD 35041 T
(03.07.2013)
Opinia wystawiona dla Łożysko mocowania amortyzatora SKF VKD 35017 T
Producent | Numery OEM |
---|
BILSTEIN | 12-224449 |
CORTECO | 80001604 |
FEBI | 27996 |
FIAT | 51755689 |
HUTCHINSON | KS 186 |
KYB | SM1310 |
OPEL | 13186959 |
OPEL | 13186960 |
OPEL | 13270705 |
OPEL | 3 44 543 |
OPEL | 3 44 544 |
OPEL | 3 44 625 |
OPEL | 3 44 665 |
OPEL | 344503 |
OPEL | 9191181 |
OPEL | 93191295 |
SACHS | 802 269 |
SASIC | 2656021 |
SNR | KB653.10 |
VAUXH | 13186959 |
VAUXH | 13186960 |
VAUXH | 13270705 |
VAUXH | 3 44 543 |
VAUXH | 3 44 544 |
VAUXH | 3 44 625 |
VAUXH | 3 44 665 |
VAUXH | 344503 |
VAUXH | 9191181 |
VAUXH | 93191295 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.
Marka SKF dała się poznać na rynku motoryzacyjnym przede wszystkim z produkcji łożysk tocznych, opraw łożyskowych, a także elementów służących do łożyskowania. Aktualnie oferta marki obejmuje jednak szereg innych części zamiennych, dedykowanych wielu popularnym samochodom produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Firma współpracuje wyłącznie z godnymi zaufania dostawcami, którzy uzyskali certyfikat ISO, zapewniając tym samym najwyższy poziom jakości i trwałość swoich części zamiennych. Wielu właścicieli samochodów uważa, że części samochodowe SKF to elementy równie wytrzymałe co oryginalne części dedykowane na pierwszy montaż.
Początkowo katalog części zamiennych SKF obejmował tylko łożyska. Cieszyły się one dużym popytem, dlatego stosunkowo szybko zdecydowano się na poszerzenie produkcji linii części SKF. W ofercie szwedzkiej marki pojawiło się wiele części dedykowanych poszczególnych systemom i układom w samochodzie (układ chłodzenia, elementy układu kierowniczego, części zawieszenia samochodowego oraz podzespoły silnika i skrzyni biegów).
SKF należy do grona światowych liderów w produkcji części zamiennych do samochodów. Wykorzystuje się je m.in. w seryjnej produkcji wielu renomowanych marek samochodowych – m.in. Volkswagen oraz Saab. Cechą charakterystyczną szwedzkiej marki jest wysoka jakość wykonania, niezawodność oraz długotrwała wytrzymałość.