- Średnica wewnętrzna [mm]: 10
- Średnica zewnętrzna [mm]: 44
- Długość [mm]: 54
- Ciężar [kg]: 0,18
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 861511271 |
BENDIX | 046472B |
BIRTH | 2316 |
FAG | 829 0104 10 |
FEBI | 01524 |
GSP | 530216 |
KAWE | 8500 29828 |
KRAFT AUTO | 4230510 |
METZGER | 52050509 |
MEYLE | 100 511 0006 |
MOOG | VO-SB-4468 |
OPTIMAL | F8-6232 |
QUINTON HA | EM2432 |
QUINTON HA | EMS2432 |
SEAT | 861511271 |
SIDEM | 863701 |
SKODA | 861511271 |
SPIDAN | 410803 |
STELLOX | 77-01862-SX |
SWAG | 30 79 0024 |
TALOSA | 62-01639 |
TEDGUM | 00728809 |
TOPRAN | 108 633 |
TRISCAN | 8500 29828 |
VW | 861511271 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.