Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 046170B |
BIRTH | 2353 |
BORG BECK | BSK6233 |
BSG | BSG 65-700-089 |
CAUTEX | 480524 |
CORTECO | 21652934 |
DELPHI | TD544W |
FAG | 829 0468 10 |
FEBI | 17452 |
FIRST LINE | FSK6233 |
GSP | 510868 |
JPG | 1250100700 |
KAWE | 8500 24839 |
KRAFT AUTO | 4231860 |
MAPCO | 33758 |
MAXGEAR | 72-0583 |
METALCAUCH | 04385 |
METZGER | 52047009 |
MEYLE | 614 540 0001 |
MOOG | CH-SB-14074 |
MOOG | OP-SB-4083 |
MS | 4083M-PCS-MS |
NK | 5103619 |
OPEL | 54 02 630 |
OPTIMAL | F8-5335 |
QUINTON HA | EM4032 |
SIDEM | 809300 |
SKF | VKDS 475005 |
SPIDAN | 411613 |
STELLOX | 74-21767-SX |
SWAG | 40 79 0016 |
TALOSA | 62-04852 |
TEDGUM | 00504697 |
TOPRAN | 205 824 |
TRISCAN | 8500 24839 |
VAUXH | 90 496 681 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.