Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 8E0 505 145 AP |
BIRTH | 51272 |
BOGE | 88-316-A |
BORG BECK | BSK6682 |
CAUTEX | 461183 |
DELPHI | TD1378W |
FEBI | 32563 |
FIRST LINE | FSK6682 |
GSP | 517164 |
KAMOKA | 8800341 |
KAWE | 8500 29871 |
LEMFO | 25860 01 |
LYNXAUTO | C8710 |
METALCAUCH | 05354 |
MEYLE | 100 505 0009/HD |
MOOG | AU-SB-9037 |
QUINTON HA | EMS8662 |
RTS | 017-00672 |
SIDEM | 837303 |
SPIDAN | 411452 |
STELLOX | 77-00040-SX |
SWAG | 30 93 2563 |
TALOSA | 62-12330 |
TEDGUM | 00050923 |
TRISCAN | 8500 29871 |
VAG | 8E0 505 145AP |
VEMA | 187048 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.