Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 046161B |
BIRTH | 50139 |
BMW | 33 31 1 092 517 |
BMW | 33 31 6 770 781 |
BOGE | 88-655-A |
BORG BECK | BSK6610 |
CAUTEX | 200963 |
COMLINE | CRB3334 |
CORTECO | 80004642 |
DELPHI | TD949W |
FAG | 829 0014 10 |
FEBI | 12626 |
FIRST LINE | FSK6610 |
GSP | 517840 |
JPG | 1450100800 |
KAMOKA | 8800301 |
KAWE | 8500 11833 |
KRAFT AUTO | 4232855 |
LEMFO | 21381 01 |
LYNXAUTO | C8724 |
MAPCO | 36664 |
MAXGEAR | 72-2281 |
METALCAUCH | 05799 |
METZGER | 52036209 |
MEYLE | 300 333 1108 |
MOOG | BM-SB-4524 |
MS | 21381-PCS-MS |
OPTIMAL | F8-5320 |
QUINTON HA | EM4114 |
SIDEM | 821304 |
SKF | VKDS 478507 |
SPIDAN | 411682 |
STELLOX | 77-00099-SX |
SWAG | 20 79 0042 |
TALOSA | 62-04794 |
TOPRAN | 500 024 |
TRISCAN | 8500 11833 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.