Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADBP800258 |
BORG BECK | BSK8045 |
CAUTEX | 759606 |
FEBEST | HYAB-SBR |
FEBI | 175702 |
FIRST LINE | FSK8045 |
GSP | 533728 |
HYUNDAI | 55160 1R000 |
KAWE | 8500 43836 |
KIA | 55160 1R000 |
LEMFO | 43255 01 |
MAPCO | 36506 |
MAXGEAR | 72-4972 |
METALCAUCH | 58247 |
MEYLE | 37-14 710 0001 |
MOOG | HY-SB-13704 |
SIDEM | 881301 |
SKF | VKDS 975002 |
SPIDAN | 412237 |
STELLOX | 77-01821-SX |
TALOSA | 62-13541 |
TRISCAN | 8500 43836 |
WILMINK | WG2246622 |
YAMATO | J50547AYMT |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.