Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BENDIX | 048538B |
BGA | BU9945 |
BMW | 33 17 1 093 565 |
BMW | 33 17 6 751 808 |
BMW | 33 31 6 769 376 |
BORG BECK | BSK6611 |
CAUTEX | 201005 |
FEBI | 29367 |
FIRST LINE | FSK6611 |
JPG | 1450100270 |
LEMFO | 25927 01 |
LYNXAUTO | C9606 |
METALCAUCH | 41606 |
MEYLE | 300 331 7601/HD |
MEYLE | 314 710 0024 |
MEYLE | 314 710 0024/HD |
MOOG | BM-SB-8758 |
MS | 25927-PCS-MS |
OPTIMAL | F8-8230 |
QUINTON HA | EM4444 |
SIDEM | 821318 |
SKF | VKDS 478512 |
STELLOX | 77-00972-SX |
TALOSA | 62-06121 |
TOPRAN | 501 602 |
TRW | JBU685 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.