- Ograniczenia producenta: BEHR
- Materiał: Aluminium
- Głębokość sieci [mm]: 42
- Szerokość sieci [mm]: 157
- Długość sieci [mm]: 234
- Dolot - sr. [mm]: 20
- Wylot - sr. [mm]: 20
- Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące połączone mechanicznie
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4SEASONS | 93676 |
4SEASONS | 995RE12005 |
AKS DASIS | 189200N |
AURADIA | KRT 228 |
AVA | RT6228 |
BEHR SERVI | 9015220 |
BEHR SERVI | 9103383 |
BEHR | 9015220 |
BEHR | 9103383 |
BH SERVICE | 351 311-031 |
BH SERVICE | 9015220 |
BH SERVICE | 9103383 |
DENSO | DRR23001 |
FRIGAIR | 06093009 |
GERI | 7104 |
HELLA | 8FH 351 311-031 |
HELLA | 8FH351311031 |
HELLA | 8FH351313391 |
JDEUS | RA2230520 |
MAG | 350218159000 |
MAG | 350218159003 |
MAG | BR 159 |
MAHLE | AH73000S |
NISSENS | 73374 |
NISSENS | 95241 |
NRF | 53382 |
RENAU | 7701044790 |
RENAU | 7701045552 |
RENAULT T | 77 01 044 790 |
RENAULT T | 77 01 045 552 |
TOPRAN | 700 750 |
VALEO | 812169 |
VEMO | V46-61-0010 |
WEZEL | 43006228 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Nagrzewnica to element wyposażenia kabiny samochodu, odpowiedzialny za jej ogrzewanie. Urządzenie działa na zasadzie podobnej do działania układu chłodzenia, gdyż nawet jego budowa przypomina konstrukcję chłodnicy. Klasyczna nagrzewnica posiada żebra, przez które przepływa ciecz. Dochodzi tu jednak do wymiany cieplnej będącej odwrotnością zjawiska zachodzącego w chłodnicy. Ciecz bowiem jest gorąca i przekazuje ciepło na zewnątrz.
Celem działania nagrzewnicy jest ogrzanie wnętrza kabiny przy wykorzystaniu ciepła generowanego przez silnik. Tym samym ważną rolą tego elementu jest także odciążenie chłodnicy, nagrzewanej ciepłem silnika. Przepływająca przez nagrzewnicę ciecz jest tą samą cieczą, która przepływa przez układ chłodzenia. Jak to zatem możliwe, że jest ona ciepła? Otóż ciecz pojawia się w nagrzewnicy jeszcze zanim zostanie schłodzona. Odebranie części ciepła z cieczy sprawia, że jej ochłodzenie staje się mniej obciążające dla układu chłodniczego. Z tego względu awarie obu części niejednokrotnie zgrywają się ze sobą w czasie, co nie jest dziełem przypadku.
Jak każdy inny podzespół, nagrzewnica ulega awariom. Jednym z częściej spotykanych problemów jest przeciekanie urządzenia. W takiej sytuacji efektywność działania nagrzewnicy zostaje upośledzona, ponadto pojawia się ryzyko zniszczenia innych elementów wyposażenia. Dlatego też wszelkie usterki i niesprawności dotyczące nagrzewnicy wymagają wymiany tego elementu. Naprawy zwykle okazują się nieopłacalne.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.