Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.I.C. | 52919 |
AUTEX | 551032 |
AUTOMEGA | 10501140405 |
FEBI | 27413 |
FEBI | 46705 |
FORD USA | ACPA1012AXA |
FORD USA | E826092S76 |
FORD USA | W700344S309 |
FORD USA | W700344S440 |
FORD USA | W713392S440 |
FORD | 1 007 487 |
FORD | 1 447 852 |
FORD | 1 470 843 |
FORD | 1 576 592 |
FORD | 5 114 405 |
FORD | 6 040 307 |
FORD | 6 702 971 |
MAZDA | 9XE2-60-9276 |
MAZDA | 9XG0-03-44X9 |
MAZDA | 9XG0-03-44X9-AA |
MAZDA | 9XG00344X9X |
SWAG | 50 92 7413 |
SWAG | 50 94 0247 |
TOPRAN | 304 308 |
TOPRAN | 304 596 |
VAICO | V25-0593 |
VAICO | V25-0986 |
VOLVO | 8665333 |
VOLVO | 999359 |
FORD
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie koła wykonuje się zwykle przy użyciu metalowych śrub. W większości przypadków to za ich pomocą koła są przytwierdzane do konstrukcji pojazdu, wyjątek stanowią jednak samochody sportowe, w których przeważnie śruby zastępuje się szpilką koła. Co prawda wymiana szpilki jest prostsza, jednak jej cena jest o wiele wyższa od ceny śruby.
Wyjątkowo nieostrożna jazda po trudnym terenie w połączeniu z nierzetelnością na linii produkcyjnej sprawiają, że może dojść do poluzowania śrub do kół. Niewielkie luzy pojedynczej śruby czasami mogą być niezauważalne w czasie jazdy, jednak powinny zostać dostrzeżone podczas przeglądu. W każdym takim przypadku należy wykonać ponowne mocowanie koła, gdyż istnieje ryzyko dalszego luzowania śruby i ostatecznie jej odpadnięcia. W przypadku większych luzów, czy też właśnie wypadnięcia śruby, kierowca częściowo traci kontrolę nad kołami, co bez wątpienia rodzi niezwykle duże niebezpieczeństwo. W skrajnych przypadkach może dojść nawet do odpadnięcia koła.
Należy podkreślić, że fabryczne, a zatem pierwsze mocowanie koła przy użyciu śruby często jest też ostatnim. Przeważnie mocowanie wystarcza na cały okres eksploatacji, jednak zdarzają się wyjątki, w których konieczne jest wkręcenie nowych śrub. Należy wtedy zadbać o ich najwyższą jakość, która zapewni niezawodne mocowanie koła. Ponadto, zadanie to warto zlecić doświadczonemu mechanikowi, któremu można zaufać. Poprawne umocowanie koła decyduje o tym, czy kierowca może czuć się bezpiecznie w czasie jazdy. Przykręcenie śruby wykonuje się używając urządzenia elektrycznego, którego działanie trzeba ustawić na właściwy moment obrotowy. Zarówno bowiem zbyt lekkie, jak i zbyt mocne dokręcenie śruby może doprowadzić do ścięcia śruby, a tym samym jej odpadnięcia.
Eibach to marka części zamiennych, która należy do grona jednych z najbardziej rozpoznawalnych na całym świecie. Technologia produkcji Eibach stoi na bardzo wysokim poziomie i jako wiodąca firma na rynku motoryzacyjnym, dostarcza części do samochodów wielu popularnych marek, a także na niezależny rynek części zamiennych.
Linia produkcyjna Eibach skupia się głównie na częściach do układu zawieszenia samochodowego. Części Eibach produkuje się zgodnie z najbardziej rygorystycznymi normami, tak aby osiągnąć najlepszą możliwą harmonię między samochodem i drogą.
Cały proces, od projektowania po produkcję, podlega rozległemu Systemowi Zarządzania Jakością, który jest certyfikowany przez najwyższy międzynarodowy standard jakości ISO 9001: 2008. W rzeczywistości przedsiębiorstwo Eibach działa jednak zgodnie z własnymi, o wiele bardziej sztywnymi procedurami.
Za najbardziej znany i ceniony na rynku produkt marki należy uznać sprężyny zawieszenia. Te części samochodowe były wykorzystywane m.in. w wyścigach Formuły 1 oraz NASCAR. Z części Eibach korzystają takie koncerny jak m.in. Audi, BMW, Ferrari, Ford, Lamborghini, Mazda, Nissan, Porsche oraz Mitsubishi, którzy postanowili wykorzystać je na pierwszy montaż fabryczny w poszczególnych modelach samochodów.