- Średnica zewnętrzna [mm]: 76,0
- Szerokość [mm]: 22,0
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 54752 |
AUTEX | 601673 |
CONTI | V85547 |
DAYCO | APV2301 |
FEBI | 21060 |
GATES | T38212 |
GM | 1340555 |
GM | 90571758 |
INA | F-550603 |
INA | F550603 |
IPD | 10-0668 |
IPD | 100668 |
KLOTZ | A668 |
KLOTZ | A668-U |
KLOTZ | A668U |
LORETT | TOA3442 |
MS MOTORS | 401 8407 |
OPEL | 13 40 555 |
OPEL | 1340555 |
OPEL | 90571758 |
OPTIMAL | 0-N1466S |
OPTIMAL | 0N1466S |
QUINTON HA | QTA1188 |
RUV | 55338 |
SCHAEFFLER | 534 0115 20 |
SCHAEFFLER | 534011520 |
SKF | VKM 35012 |
SKF | VKM35012 |
SNR | GA353.58 |
SNR | GA35358 |
SWAG | 40921060 |
TRIPLEFIVE | 401 8407 |
TRIPLEFIVE | 4018407 |
TRIPLEFIVE | 950205 |
TRIPLEFIVE | Y1164 |
TRISCAN | 8641 243005 |
TRISCAN | 8641243005 |
VAICO | V40-0753 |
VAICO | V400753 |
VAUXH | 13 40 555 |
VAUXH | 1340555 |
VAUXH | 90571758 |
CHEVROLET
|
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.
Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.
Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.
Marka GT-BERGMANN AUTOMOTIVE to dystrybutor wysokiej jakości części samochodowych przeznaczonych do samochodów osobowych oraz pojazdów użytkowych. Oficjalnym przedstawicielem marki GT-BERGMANN AUTOMOTIVE na terenie Polski jest firma INTER-BERG z Wieliczki. W ofercie marki GT-BERGMANN AUTOMOTIVE dostępne są m.in. chłodnice wody i klimatyzacji, wentylatory, pompy wody, wahacze zawieszenia, przekładnie kierownicze, piasty i łożyska kół, zaciski hamulcowe, misy olejowe, koła pasowe czy też bogaty asortyment elementów elektrycznych (silniki wycieraczek, przełączniki zespolone, przełączniki świateł, czujniki , zamki, itp.). Części marki GT-BERGMANN AUTOMOTIVE to elementy wykorzystywane zarówno jako części oryginalne na pierwszy montaż, jak i doskonałe produkty dostępne na rynku wtórnym części zamiennych.