Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0839

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
54-0839
Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0839
  • Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0839 - fot.1
  • Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0839 - fot.2
  • Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR 54-0839 - fot.3
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

120,00 zł
w tym 23% VAT
Średnica zewnętrzna [mm]:
70,0
Szerokość [mm]:
24,0
Wysokość 2 [mm]:
54
Ciężar [kg]:
1,23
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 54-0839 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUTEX 601895
DAYCO APV2277
FEBI 26949
GATES 7808-21425
GATES 780821425
GATES T39025
HUTCHINSON T0382
INA 534 0047 10
INA F-235076.04
INA F-235076.07
INA F-235076.4
INA F-238478
INA F23507604
INA F23507607
INA F2350764
INA F238478
IPD 10-0890
IPD 100890
JPG 4918200109
KLOTZ A890
LORETT TOA3567
LUK 534 0047 10
LUK 5340047000
OPTIMAL 0-N1491S
QH TALBROS QTA1263
QUINTON HA QTA1263
RUV 56534
SASIC 1626169
SCHAEFFLER 534 0047 10
SKF VKM 36220
SKF VKM36220
SNR GA365.36
SNR GA36536
SPIDAN 67534
SPIDAN 70439
SWAG 55 92 6949
TRIPLEFIVE Y1572
TRISCAN 8641 273002
VEMO V95-0163
VOLVO 30637070
VOLVO 30637961
VOLVO 30757056
VOLVO 31251252
VOLVO 8653137

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Ramie napinacza 54-0839 pasuje do Twojego auta

 

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >

Ramie napinacza

Układ paska napędu pełni szereg ważnych funkcji, których prawidłowe wypełnienie jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania pojazdu. Przede wszystkim za pomocą paska przekazywana jest siła silnika, co umożliwia uruchomienie pompy wody czy klimatyzacji. Tym samym pasek wprawia w ruch osprzęt silnika, jak i inne podzespoły. Niezbędne dla prawidłowej pracy paska jest jego odpowiednie napięcie. Odpowiada za nie napinacz.

Dzisiaj coraz rzadziej spotykane są standardowe paski napędu. Zastąpiły ja paski wielorowkowe, przewyższające starsze modele pod wieloma względami. Przede wszystkim wykazują się one większą żywotnością oraz są mocniejsze. Ze względu na wzmocnioną wytrzymałość, paski wielorowkowe są w stanie obsługiwać większą liczbę urządzeń. Niemniej jednak nie jest to możliwe bez odpowiedniego napinacza paska wielorowkowego. W czasie pracy pasek wykazuje naturalne tendencje do tego, aby ulegać poluzowaniu. Natomiast ramię napinacza paska wielorowkowego ma utrzymywać prawidłowe napięcie. Jednocześnie nie może być ono zbyt duże, aby nie doszło do zerwania paska.

Wybierając napinacz paska wielorowkowego, należy się kierować zaleceniami producenta. Element ten musi być bowiem dostosowany zarówno do wymagań danego paska, jak i podzespołów napędzanych przez pracę układu. Co pewien czas konieczna może być wymiana ramienia napinacza paska wielorowkowego. Element ten poddawany jest dosyć intensywnej eksploatacji, przez co z czasem dochodzi do jego zużycia. Zatarcie mechanizmu napinającego pasek sprawia, że urządzenie nie jest w stanie utrzymywać właściwego naciągu.

MAXGEAR

Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.

Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.

Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze