- Napięcie [V]: 12
- Ciężar [kg]: 0,39
- Tryb pracy: Elektryczny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 133-042-001 |
ACR | 160224 |
ACR | 160470 |
AUTOGAMMA | GA15269 |
BBR | 027-60-13546 |
BUGOBROT | 11-2211 |
BUGOBROT | 11-5269 |
CASCO | CRS71005AS |
CASCO | CRS71005GS |
CITRO | 6441L2 |
CITRO | 6441P3 |
CSV ELECTR | CRV6015 |
ELTA AUTOM | EH1013 |
ELTA AUTOM | XHR0014 |
ERA | 662311 |
ERA | 665029 |
ESEN SKV | 95SKV003 |
FEBI | 36695 |
FERRON | TOP29750032 |
FLAMAR | RSF610017HQ |
FLAMAR | RSF610017RN |
FRIGAIR | 3510031 |
GECO | RE21100 |
GECO | RE35104 |
GH | GH-763993 |
HC-CARGO | 261398 |
LGK | 026079005LGK |
LGK | 026079005OEM |
LUZAR | LFR 0909 |
MAG | 359000603020 |
MAXGEAR | 27-0177 |
MAXGEAR | 270177 |
MEC-DIESEL | E194340 |
NISSA | 27761-AX010 |
NRF | 342053 |
NTY | ERD-CT-001 |
NTY | ERD-CT-034 |
OSSCA | 11785 |
PEUGE | 6441L2 |
PEUGE | 6441P3 |
PSA | 6441L2 |
PSA | 6441P3 |
Profession | 87087718 |
QF | QF10Q00013 |
REAL | 40073500BN |
REAL | 40073500OE |
RECOFICIAL | RECSRS71005.0 |
RECOFICIAL | RECSRS71005.1 |
RENAU | 7701048390 |
RENAU | 7701207718 |
SANDO | SRS710050 |
SANDO | SRS710051 |
SWAG | 60936695 |
TOPRAN | 701059 |
WILMINK | WG1778236 |
WILMINK | WG1795842 |
WILMINK | WG2160299 |
WILMINK | WG2252906 |
CITROËN
|
NISSAN
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.