Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 133-009-014 |
ACR | 160271 |
AHE | 406.006 |
AIC | 55294 |
AKS DASIS | 700101N |
AUTOAIR G | 20-0064 |
AUTOGAMMA | GA15240 |
AUTOMEGA | 210019010 |
Alfa e-Par | AF11921 |
BH SERVICE | 9ML 351 332-241 |
CASCO | CRS70010AS |
CASCO | CRS70010GS |
CITRO | 6450.EP |
ELTA AUTOM | EH1104 |
ELTA AUTOM | XHR0105 |
ESEN SKV | 95SKV061 |
FEBI | 102385 |
FERRON | TOP29750015 |
FISPA | 10.9102 |
FLAMAR | RSF120007CP |
FLAMAR | RSF120007HQ |
FRIGAIR | 35.10076 |
FRIGAIR | 351.0076 |
GECO | RE21101 |
GH | GH-763769 |
HBELPARTS | 75614937 |
HITACHI AU | 132542 |
HOFFER | K109102 |
JPN | 60E9120-JPN |
KRIOS | 10.9102 |
LGK | LGK026078010 |
LGK | OEM026078010 |
MAG | 359000603410 |
MAHLE | ABR 89 000P |
MAXGEAR | 57-0218 |
MEATDORIA | K109102 |
METZGER | 0917112 |
NRF | 342048 |
NTY | ERD-CT-014 |
OSSCA | 27254 |
PEUGE | 6450.EP |
QF | QF00T00024 |
QF | QF10Q00067 |
REAL | 40082010BN |
REAL | 40082010OE |
RECOFICIAL | RECSRS70010.0 |
RECOFICIAL | RECSRS70010.1 |
RIDEX | 1385C0034 |
RPL QUALIT | APRSCI0004 |
RPL QUALIT | APRSCI5004 |
SANDO | SRS70010.0 |
SANDO | SRS70010.1 |
SIDAT | 10.9102 |
STELLOX | 75-52179-SX |
Stark | SKCU-2150033 |
Storm | 777020 |
TOPRAN | 723 697 |
VEMO | V22-79-0003 |
WE PARTS | K109102 |
WILMINK | WG2160293 |
WILMINK | WG2240180 |
ZZVF | ZVYL7328 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dmuchawa to końcowa część układu klimatyzacji, bezpośrednio odpowiedzialna za wtłaczanie powietrza do kabiny. Urządzenie jest zasilane elektrycznie. Za sprawą dostarczenia prądu o natężeniu 12 V lub 24 V, w ruch zostają wprawione wentylatory o dużej mocy, które wtłaczają zassane wcześniej powietrze. Należy zaznaczyć, że w zależności od ustawień, jest to powietrze zimne lub ciepłe – obie opcje są możliwe do zrealizowania.
Zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury w kabinie, dmuchawy klimatyzacji są w stanie w krótkim czasie wtłaczać duże ilości powietrza. Użytkownik ma możliwość regulowania pracy wentylatorów, decydując o sile nawiewu. Kontrola jest możliwa z dwóch poziomów – panelu środkowego w kabinie, jak i kratek nawiewu.
Ze względu na pracę na wysokich obrotach, dmuchawa klimatyzacji jest narażona na przyspieszoną eksploatację oraz uszkodzenia. Co prawda smar ogranicza siłę tarcia, jednak nie jest w stanie zredukować jej całkowicie, co ostatecznie prowadzi do zużycia łopatek. Jest to naturalna konsekwencja całkowicie poprawnego użytkowania dmuchawy klimatyzacji. Ponadto, z czasem smaru zaczyna ubywać, co zwiększa siłę tarcia. Wskazana jest zatem konserwacja dmuchawy, a zwłaszcza łopatek wentylatorów, która wydłuża żywotność tych ważnych części układu klimatyzacji. Należy również pamiętać o możliwych awariach silnika napędzającego pracę wentylatorów. W przypadku awarii którejś z części zwykle możliwa jest jej wymiana, jednak zaleca się wymianę całej dmuchawy klimatyzacji.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.