- Długość [mm]: 74,6
- Średnica zewnętrzna [mm]: 27,0
- Szerokość [mm]: 76
- Średnica zabudowy [mm]: 27
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
BLUEPRINT | ADZ93909 |
FEBEST | ASLR-DEF |
GMB | GU-1100 |
HOLA | S509 |
HOLA | S510 |
IPS PARTS | ICT-10107 |
JAPANPAR | JO-107 |
JAPANPAR | JO-909 |
LANDWIND | RTC3346 |
MDR | MUJ-8005 |
MDR | MUJ-8107 |
PLYMOUTH | 456012 |
PLYMOUTH | 91109267 |
QUINTON HA | QL2104 |
QUINTON HA | QL403 |
RUV | 66107 |
SPIDAN | U 100 |
SPIDAN | U 100/L |
SPIDAN | U 110 |
SPIDAN | U 110/L |
ZEKKERT | KG-1021 |
LAND ROVER
|
NISSAN
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.