- Ograniczenia producenta: Hitachi
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHUKI | H14145 |
BLUEPRINT | ADN11431 |
BORGW BERU | 0300900019 |
BORGW BERU | 0300920195 |
BORGW BERU | NVL 195 |
BOSCH | 0 198 234 014 |
BOSCH | 1 234 332 822 |
BOSCH | 1 234 332 833 |
DAIHA | 19102-87301-000 |
DELCOREMY | 014/CR6009 |
DELCOREMY | 014/CR6012 |
DELCOREMY | 07992625 |
DELCOREMY | 94022704 |
FACET | 3.8321 |
FORD | 1521037 |
FORD | 5000771 |
FORD | 5000772 |
FORD | 800772 |
FORD | A710X-12200-EA |
FORD | EDR57 |
HITACHI AU | 4001-2600 |
HITACHI AU | 4461-1600 |
HITACHI AU | 4461-2600B |
HITACHI AU | 4461-Z600 |
HITACHI AU | 4466-1600 |
HITACHI AU | 44S8-16002 |
HITACHI AU | 4612 |
HONDA | 30103-590-075 |
HONDA | 30103-590-960 |
HONDA | 30103-634-005 |
ISUZU | 58132-60020 |
ISUZU | 82321911 |
JAPANPAR | SR-101 |
JAPANPAR | SR-400 |
JAPKO | 97101 |
LUCAS | DRJ100C |
LUCAS_ELEC | DRJ100 |
LUCAS_ELEC | DRJ100C |
LUCAS_ELEC | DRJ200 |
MAZDA | 0290-24-312 |
MITSUBISHI | E48018112T |
MITSUBISHI | MD602033 |
NIPPARTS | J5331000 |
NIPPARTS | J5331001 |
NISSA | 22157-05M00 |
NISSA | 22157-05M02 |
NISSA | 22157-18010 |
NISSA | 22157-18011 |
NISSA | 22157-22010 |
NISSA | 22157-71300 |
NISSA | 22157-D1200 |
NISSA | 22157-H1000 |
NISSA | 22157-H1001 |
NPS | H533A16 |
NPS | N533N00 |
NPS | N533N04 |
OSSCA | 05626 |
OSSCA | 24654 |
SOLIDAUTO | N119006 |
SUBAR | 41901-7011 |
SUBAR | 49100-7051 |
SUBAR | 49101-7011 |
SUBAR | 49101-7021 |
SUBAR | 49101-7051 |
SUBAR | 49101-8101 |
HONDA
|
NISSAN
|
SUBARU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Rozdzielacz zapłonu to kluczowy element układu zapłonowego w pojazdach z silnikami o zapłonie iskrowym. Standardowy rozdzielacz składa się z rozdzielacza właściwego oraz przerywacza. Mowa tutaj jednak o sprzęcie mechanicznym, natomiast obecnie producenci samochodów wykorzystują zwykle rozwiązania elektroniczne. W układach zapłonu iskrowego rozdzielacz stanowi etap pośredni dla drogi iskry, powstałej w celu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Rolą rozdzielacza jest umożliwienie przekazania iskry z cewki, gdzie powstała, do świecy połączonej z cylindrem. W odpowiednim momencie rozdzielacz odłącza przepływ, uniemożliwiając transfer iskry.
Klasyczne rozdzielacze starszego typu, jak i nowoczesne urządzenia odpowiedzialne za przekazywanie iskry są podatne na uszkodzenia. Ze względu na swoją budowę dość często ulegają uszkodzeniom mechanicznym, będącym efektem wstrząsów i mocnych drgań. Ponadto, problemy z rozdzielaczem zapłonu niejednokrotnie dotyczą przepaleń w stykach elektrycznych. Awaria rozdzielacza bywa konsekwencją uszkodzenia innego elementu układu zapłonowego.
Niestety, kontrola sprawności rozdzielacza zapłonu nie jest prosta. Ze względu na brak odpowiednich złączy, nie istnieje możliwość bezpośredniego podpięcia urządzeń diagnostycznych. Sprawność rozdzielacza określa się poprzez ocenę napięć i oporów w sąsiednich obwodach. Diagnozę należy przeprowadzić, gdy występują nieprawidłowości w pracy układu zapłonowego, natomiast niesprawność cewek i świec została wykluczona. Zwlekanie z interwencją może się zakończyć całkowitym zatrzymaniem pracy silnika.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.