- Długość [mm]: 875
- Szerokość [mm]: 10
- Pasek: Z otwartymi bokami
- Pasek: Zębaty
Dodaj opinię
(03.01.2016)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 639
(18.06.2015)
Opinia wystawiona dla Pasek klinowy BOSCH 1 987 947 629
Producent | Numery OEM |
---|
ALFA | 107037 |
ALFA | 188 017 |
ASTON | 200 523 |
AUDI | 053 121 039 A |
AUDI | 068 903 137 B |
AUSTI | GCB 10875 |
AUSTI | GFB 10875 |
BANDO | 2345 |
BANDO | 2350 |
BMW | 12 31 1 268 675 |
BMW | 12 68 6 764 |
BOSCH | 1 987 947 009 |
BOSCH | 1 987 947 307 |
BUESS | 720 500 110 |
CITRO | 1280 01 |
CITRO | 5750 26 |
CONTI | 10X875 |
CONTI | 6578013000 |
DAIHA | 90048 31024 000 |
DAIHA | 90048 32010 000 |
DAIHA | 90048 32022 000 |
DAIHA | 90048 32024 000 |
DAIHA | 90860 08700 000 |
DAIHA | 99321 00870 000 |
DAYCO | 10A0865C |
DAYCO | 10A0875C |
FORD | 5012117 |
FORD | A830X 8620 AA |
GATES | 10 X 875 |
GATES | 6215 MC |
GUTBR | 0075 376 |
HANOH | 999 977 922 |
HONDA | 31110-673-003 |
HONDA | 31110-679-004 |
HONDA | 31110-679-014 |
HONDA | 31110-680-004 |
HONDA | 31110-PE9-921 |
HYUNDAI | 25211 21000 |
ISUZU | 9-13671-202-0 |
KLEBER | 1108 |
KLEBER | AV 10- 865 |
MAZDA | 0412-18-381 |
MAZDA | 0421-18-381 |
MAZDA | B601-18-381A |
MERCE | 001 997 45 92 |
MERCE | 004 997 67 92 |
MERCE | A 001 997 45 92 |
MERCE | A 004 997 67 92 |
MITSUBISHI | K 6650331 |
MITSUBISHI | MD011531 |
MITSUBISHI | MD030769 |
MITSUBISHI | MD030786 |
MITSUBOSHI | 1340 |
MITSUBOSHI | 1345 |
Motorcraft | EJA 88 R |
NISSA | 11720 01800 |
NISSA | 11720 73403 |
NISSA | 11720 D0101 |
NISSA | 11720 D0102 |
NISSA | 11720 D2005 |
NISSA | 11720 E3015 |
NISSA | 11720 N9800 |
NISSA | 11720 S0101 |
NISSA | 11720 U0101 |
NISSA | 11720 V5500 |
NISSA | 11720 V5501 |
NISSA | 11720 V5510 |
NISSA | 11720 V5590 |
NISSA | 11720 W4400 |
NISSA | 11720 W4405 |
NISSA | 14893 U6706 |
NISSA | 21067 04100 |
OPEL | 90006259 |
OPEL | 90169081 |
OPEL | 90183426 |
OPEL | 91142246 |
OPEL | 95 03 53 |
OPEL | 95 03 56 |
OPEL | 95 03 58 |
OPEL | 95 03 60 |
PEUGE | 1280 01 |
PEUGE | 5750 26 |
ROLLS | UE 34568 |
ROVER | 278 547 |
ROVER | GCB 10875 |
ROVER | GFB 10875 |
SEMPERIT | 703260875 |
SUBAR | 80911 0020 |
TALBO | 00 435 380 00 |
TALBO | 1280 01 |
TALBO | 26 181 A |
TOYOT | 90916 02058 |
TOYOT | 99321 00870 |
TOYOT | 99321 50870 |
TOYOT | 99331 00870 |
TOYOT | 99331 10870 |
TOYOT | 99331 60870 |
TOYOT | 99521 10867 |
TOYOT | 99521 10873 |
TOYOT | 99521 10875 |
VAUXH | 90006259 |
VAUXH | 90169081 |
VAUXH | 90183426 |
VAUXH | 91142246 |
VEYANCE | 950875 |
VOLVO | 958305 |
VOLVO | 966904 |
VOLVO | 973547 |
VW | 053 121 039 A |
VW | 059 903 137 |
VW | 068 903 137 B |
VW | 068 903 137 L |
VW | 068 903 137 M |
VW | J99 331 108 70 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
AUSTIN
|
BMW
|
DAIHATSU
|
FORD
|
HYUNDAI
|
JAGUAR
|
MAN
|
MAZDA
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
RENAULT TRUCKS
|
ROVER
|
TOYOTA
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.