- Długość [mm]: 2257
- Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
- Ciężar [kg]: 0,23
- Ilość żeber: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-112-6PK1030 |
4X4 ESTANF | EST-112-6PK2240 |
4X4 ESTANF | EST-112-6PK2250 |
4X4 ESTANF | EST-112-6PK2255 |
4X4 ESTANF | EST-112-6PK2260 |
4X4 ESTANF | EST-128-03-308 |
A.Z. Meist | AZMT-20-033-1726 |
A.Z. Meist | AZMT-20-033-1727 |
A.Z. Meist | AZMT-20-033-1728 |
ABA AUTOMO | 6PK1028 |
ABA AUTOMO | 6PK2238 |
ABA AUTOMO | 6PK2253 |
ABA AUTOMO | 6PK2260 |
ACDelco AU | 6PK2260 |
ACEMARK | 143222 |
ACEMARK | 143223 |
AMD | AMD.BL165 |
ASHIKA | 112-6PK2255 |
ASHIKA | 112-6PK2260 |
ASHUKI | M883-28C |
ASHUKI | VM6-2255 |
AUTEX | 6PK2250 |
AUTEX | 6PK2257 |
AUTLOG | RT1895 |
AUTOKIT | 06.0029 |
AUTOKIT | 06.0127 |
AYWIPARTS | AW2130362 |
AYWIPARTS | AW2130376 |
BANDO | 6PK2255 |
BANDO | 6PK2260 |
BBFREDLINE | 996PK2257 |
BBFREDLINE | 996PK2260 |
BOSCH | 1 987 947 569 |
BOSCH | 1 987 947 835 |
BOSCH | 1 987 948 495 |
CHRYS | 68027636AA |
CHRYS | 68045801AA |
CONTI | 6PK2257 |
CONTI | 6PK2260 |
CONTI_BR | 6PK2260 |
DAYCO-AU | 6PK2255 |
DAYCO | 6PK2255 |
DENCKERMAN | 6PK2260 |
DT SPARE P | 4.81012 |
EUROREPAR | 1612061880 |
FAI | 6PK2255 |
FINWHALE | BP6PK2260 |
FLENNOR | 6PK2253 |
FLENNOR | 6PK2260 |
GATES-AU | 6PK2250 |
GATES-AU | 6PK2255 |
GATES-AU | 6PK2260 |
GATES-MX | K060888 |
GATES-SEA | 6PK2250 |
GATES-SEA | 6PK2255 |
GATES-SEA | 6PK2260 |
GATES | 6PK2260 |
GATES | K060888RPM |
Gaido | 6PK 2255 |
Gaido | 6PK 2257 |
HART | 368 988 |
HBJAKOPART | J1062255 |
HEPU | 20-1824 |
HEPU | 29-6PK2257 |
HUTCHINSON | 2257 K 6 |
IAP | 140-18030 |
INA | 537 0210 10 |
INA | FB 6PK2257 |
INA | FB 6PK2260 |
IPD | 29-6PK2250 |
IPD | 29-6PK2257 |
JAPANPAR | DV-6PK2255 |
JAPANPAR | DV-6PK2260 |
JAPKO | 6PK2255 |
JAPKO | 6PK2260 |
JEEP | 53012009 |
JEEP | 53013298AA |
KAGER | 26-3232 |
KAMOKA | 7016219 |
KAMOKA | 7016220 |
KAVO PARTS | DMV-7503 |
KAVO PARTS | DMV-9005 |
KAVO PARTS | DMV-9094 |
KLAXCAR | 6PK2240 |
KLAXCAR | 6PK2255 |
KLAXCAR | 6PK2260 |
LUCAS | 6PK1030L |
LUCAS | 6PK2240L |
LUCAS | 6PK2255L |
LUCAS | 6PK2263L |
LYNXAUTO | 6PK2253 |
LYNXAUTO | 6PK2260 |
Litens | LV6PK2260 |
MAG | 341200004604 |
MAG | 341200004605 |
MAG | 341200005735 |
MAG | 341200005738 |
MAG | 600000002340 |
MANDO | MB6PK2250 |
MANDO | MB6PK2260 |
MAPCO | 262255 |
MAPCO | 262260 |
MASUMA | 6PK-2255 |
MASUMA | 6PK-2260 |
MAZDA | LF19-15-909 |
MAZDA | LF191-59-09A |
MAZDA | LF191-59-09B |
MAZDA | LFA1-15-909 |
MAZDA | LFA1-15-9099F |
MAZDA | LFY315SAX |
MDR | MRB-562255 |
MDR | MRB-562260 |
MDR | MTP-4308 |
MEC-DIESEL | 290410 |
MEC-DIESEL | 293517 |
MEC-DIESEL | 294320 |
METZGER | 6PK2255 |
MEYLE | 050 006 2250 |
MEYLE | 050 006 2255 |
MEYLE | 050 006 2260 |
MGA | CS62257 |
MGA | CS62260 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1028 |
MICHELIN E | SMAMV6PK2253 |
MICHELIN E | SMAMV6PK2257 |
MICHELIN E | SMAMV6PK2260 |
MILES | 6PK2250 |
MILES | 6PK2260 |
MILES | AD15030 |
MILES | AD15079 |
MITSUBOSHI | 6PK1025 |
MITSUBOSHI | 6PK2040 |
MITSUBOSHI | 6PK2240 |
MITSUBOSHI | 6PK2245 |
MITSUBOSHI | 6PK2250 |
MITSUBOSHI | 6PK2255 |
MITSUBOSHI | 6PK2260 |
MITSUBOSHI | 6PK2270 |
MOBILAND | 501262260 |
MOBILAND | 6PK2260 |
MOVIS | ASTA0029 |
MOVIS | ASTA0127 |
MS | 6PK2260-PCS-MS |
NAPA | NAK3018 |
NAPA | NAK3064 |
NAPA | NAK3104 |
NIPPARTS | J1062255 |
NIPPARTS | N1062260 |
NPS | S111G07 |
OPENPARTS | PVB2240.06 |
OPENPARTS | PVB2260.06 |
OPTI | 6 PK 2255 |
OSSCA | 77648 |
PATRON | 6PK2255 |
PATRON | 6PK2260 |
PATRON | 6PK2263 |
PEMEBLA | JAPDV-6PK2255 |
PEMEBLA | JAPDV-6PK2260 |
PEMEBLA | JAPTS-308 |
PROCODIS F | 6PK2250 |
PROCODIS F | 6PK2257 |
PROCODIS F | 6PK2260 |
PROCODIS F | KGA5002 |
QH TALBROS | QBR62260 |
QUINTON HA | QBR62250 |
QUINTON HA | QBR62260 |
REPKIT | RKTA0029 |
REPKIT | RKTA0127 |
RIDEX | 305P0099 |
RIDEX | 305P0100 |
RIDEX | 542R0547 |
RIDEX | 542R0722 |
RUV | 570085 |
RUV | 570183 |
SASIC | 6PK2257 |
SKF | VKMA 38021 |
SKF | VKMA 38024 |
SKF | VKMA 38026 |
SKF | VKMA 38140 |
SKF | VKMAF 38021 |
SKF | VKMC 38021 |
SKF | VKMV 6PK2260 |
SNR | CA6PK2255 |
SSANG | 6659970392 |
STELLOX | 03-40785-SX |
STELLOX | 06-02250-SX |
STELLOX | 06-02255-SX |
STELLOX | 06-02260-SX |
SYNCRONIX | 6KSY2250 |
SYNCRONIX | 6KSY2257 |
SYNCRONIX | 6KSY2260 |
Stark | SK-6PK2255 |
Stark | SK-6PK2260 |
Stark | SKRBS-1200546 |
TRIALLI | 6PK2250 |
TRIALLI | 6PK2257 |
TRIALLI | 6PK2260 |
TRISCAN | 8640 602253 |
TRISCAN | 8640 602260 |
TRISCAN | 8642 50001 |
TTC | 02.19.224 |
VAICO | V32-0171 |
WILMINK | WG1033871 |
WILMINK | WG1153176 |
WILMINK | WG1153177 |
WILMINK | WG2002762 |
WILMINK | WG2002765 |
WILMINK | WG2157238 |
WILMINK | WG2216795 |
WILMINK | WG2216796 |
WILMINK | WG2221410 |
WILMINK | WG2358772 |
ZEKKERT | KR-6PK2250 |
ZEKKERT | KR-6PK2257 |
ZEKKERT | KR-6PK2260 |
zentparts | Z22699 |
zentparts | Z22700 |
zentparts | Z23826 |
CHRYSLER
|
JEEP
|
MAZDA
|
SSANGYONG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.