- Długość [mm]: 1120
- Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
- Ciężar [kg]: 0,114
- Ilość żeber: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-112-6PK1123 |
4X4 ESTANF | EST-112-6PK1125 |
4X4 ESTANF | EST-112-6PK1880 |
ABA AUTOMO | 4PK668 |
ABA AUTOMO | 6PK1123 |
ABA AUTOMO | 6PK1880 |
ACDelco AU | 6PK1120 |
ACEMARK | 143128 |
AUDI | 05L 903 159 |
AUDI | 06A 145 933 D |
AUDI | 5L 903 159 |
AUDI | 6A 145 933 D |
AUTEX | 6PK1120 |
AUTEX | 6PK1125 |
AYWIPARTS | AW2130696 |
BANDO | 6PK1125 |
BGA | 6PK1120 |
BOSCH | 1 987 945 184 |
CONTI | 6PK1120 |
CONTI | 6PK1120 EXTRA |
CONTI_BR | 6PK1120 |
EUROREPAR | 1609316480 |
FAI | 6PK1125 |
FINWHALE | BP6123 |
FLENNOR | 6PK1123 |
GATES-AU | 6PK1120 |
GATES-BR | 6PK1130 |
GATES-MX | K060441 |
GATES-SEA | 6PK1120 |
GATES | 6PK1123 |
HART | 338 067 |
HBJAKOPART | J1061120 |
HOLA | PH6996 |
HUTCHINSON | 1122 K 6 |
HYUNDAI | 25212-2U020 |
HYUNDAI | 25212-2U030 |
INA | FB 6PK1120 |
IPD | 29-6PK1120 |
IPD | 29-6PK1125 |
JAPANPAR | DV-6PK1123 |
JAPKO | 6PK1123 |
JPG | 1118104600 |
JPG | 1118110800 |
KAGER | 26-3051 |
KAMOKA | 7016062 |
KIA | 25212-2U020 |
KIA | 25212-2U030 |
KLAXCAR | 6PK1120 |
KLAXCAR | 6PK1125 |
KSHEUROPE | 6PK1125 |
LEMFO | 17177 01 |
LUCAS | 6PK1120L |
LUCAS | 6PK1125L |
LYNXAUTO | 6PK1123 |
MAG | 341200004428 |
MAG | 341200005505 |
MANDO | MB6PK1120 |
MAPCO | 261120 |
MAPCO | 27811/3 |
MAPCO | 27830/3 |
MASUMA | 6PK-1120 |
MDR | MRB-561120 |
MEC-DIESEL | 293366 |
METZGER | 6PK1125 |
MEYLE | 050 006 1120 |
MGA | CS61122 |
MICHELIN E | SMAMV4PK668 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1120 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1123 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1125 |
MICHELIN E | SMAMV6PK1880 |
MILES | 6PK1120 |
MILES | AD15098 |
MITSUBOSHI | 6PK1122 |
MOBILAND | 501261123 |
MOBILAND | 6PK1123 |
MS | 6PK1120-PCS-MS |
Motrio | 8671018616 |
OPENPARTS | PVB1125.06 |
OSSCA | 09201 |
Omnicraft | 2330263 |
PATRON | 6PK1120 |
PEX | 20.1293 |
PROCODIS F | 6PK1120 |
QUINTON HA | QBR61120 |
RIDEX | 305P0059 |
ROULUNDS | 6K1120 |
SASIC | 6PK1122 |
SCT | 6R375 |
SEAT | 06A 145 933 D |
SEAT | 6A 145 933 D |
SKF | VKMV 6PK1120 |
SKODA | 06A 145 933 D |
SKODA | 6A 145 933 D |
SNR | CA6PK1122 |
STELLOX | 06-01125-SX |
SWAG | 30 93 7649 |
SYNCRONIX | 6KSY1120 |
Stark | SK-6PK1123 |
Storm | 6PK1123 |
TRIALLI | 6PK1120 |
TRISCAN | 8640 601123 |
TTC | 07.19.345 |
VEYANCE | 6PK1123G |
VEYANCE | 6PK1125 |
VW | 06A 145 933 D |
VW | 6A 145 933 D |
WILMINK | WG1153024 |
WILMINK | WG1429090 |
WILMINK | WG1990880 |
WILMINK | WG2002481 |
WILMINK | WG2216689 |
ZEKKERT | KR-6PK1120 |
ZPY | 06A 145 933D |
vika | 11450599901 |
AUDI
|
HYUNDAI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.
Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.
Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach, nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.
Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.
Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.
Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.