Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 6PK1887

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
6PK1887
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 6PK1887
  • Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE 6PK1887 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Długość [mm]:
1887
Szerokość [mm]:
21,4
Ilość żeber:
6
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 6PK1887 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AE MVB1885R6
AUDI 06C903137E
BOSCH 1987946039
BOSCH 1987947819
BOSCH 9105261885
CITRO 5750-PT
CITRO 5750-XC
CONTI 6PK1885
DAYCO 6PK1885
DAYCO 6PK1887E
DAYCO 6PK1890
FERODO 1885K6
FORD 98MF6C301CC
GATES 68436
GATES 6PK1888
HUTCHINSON 1885K6
HUTCHINSON 1887K6
LUCAS_ENGI KKB188
MERCE 0089977292
MERCE 1029970092
MERCE 1029977292
MITSUBISHI MN183866
MOPR MMR61885
Motorcraft EJL1885
OPTI 1885PK6
OPTI 6PK1885
PEUGE 5750-PS
PEUGE 5750-XC
QUINTON HA QBR61885
ROULUNDS 6K1885
TOYOT 90916-02432
TOYOT 90916-02458
TOYOT 90916-02534
TOYOT 90916-02536
UNIPART GFB101685
UNIPART GMB61688
UNIPART GMB61885

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1887 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

BMW

  • brak modeli

CHEVROLET

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

DAEWOO

  • brak modeli

FORD

  • brak modeli

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

TOYOTA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Na jakie zamienniki warto się zdecydować?

Ile kosztuje wymiana klocków hamulcowych u mechanika?

Wymiana klocków hamulcowych to dość prozaiczna czynność serwisowa, która jednak wpływa bezpośrednio na nasze bezpieczeństwo. Ze względu na ten wpływ, często jej wykonanie powierzamy profesjonalistom. Ile za podobną usługę przyjdzie nam zapłacić w 2024 roku? Jakie są aktualne ceny wymiany klocków hamulcowych u mechanika?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo dobrać części zamienne do swojego samochodu? Miej pewność co kupujesz

Jak prawidłowo dobrać części zamienne do swojego auta? Jak sprawdzić zgodność części zamiennych z modelem samochodu?

Im więcej części samochodowych znajduje się na rynku, tym większy problem mamy z ich wyborem. Bo jak wśród milionów zamienników znaleźć ten właściwy? Skąd możemy mieć pewność, że nie tylko będzie pasował do naszego auta, ale też sprawdzi się pod względem jakości i trwałości? Na szczęście i na to są sposoby.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >

Pasek klinowy wielorowkowy

Pasek klinowy to podstawowy element układu napędowego w każdym samochodzie. To jedna z najbardziej istotnych części samochodowych, której awaria prowadzi niestety do natychmiastowego unieruchomienia pojazdu.

Do niedawna paski klinowe były proste w budowie. Wynika to z faktu, że zwykły one napędzać pojedyncze podzespoły, typu pompa wody. Rozwój motoryzacji wymusił jednak na konstruktorach konieczność projektowania pasków przekazujących większe ilości momentu na różne części samochodowe jednocześnie.

Nowa konstrukcja paska klinowego, używanego obecnie w samochodach,  nosi nazwę wielorowkowego. Wyglądem taki pasek przypomina co najmniej kilka złożonych pasków klinowych w jeden. Taki pasek jest szerszy od poprzedników i tym samym bardziej wytrzymały na procesy eksploatacyjne. Ponadto umożliwia pracę kilku elementów osprzętu silnika samochodowego, jak np. pompę wspomagania czy też alternator.

Pasek klinowy jest zbudowany z kilku warstw. Żywotność paska jest ograniczona i z czasem wymaga on wymiany. Najlepiej pilnować się interwałów wymian, by nie doszło do całkowitego zerwania paska, które skutkuje groźnymi usterkami.

Do typowych objawów zużycia paska klinowego wielorowkowego trzeba zaliczyć przede wszystkim hałas podczas jego pracy (wzmożone piski). Co prawda piski mogą być generowane słabym naprężeniem paska, ale z reguły jest to jego zużycie eksploatacyjne. Innym symptomem zużycia będą mikropęknięcia na powierzchni paska.

Trwałość paska klinowego podyktowana jest przede wszystkim sposobem eksploatacji samochodu. Im bardziej intensywny tym krótsza żywotność. Z reguły pasek wytrzymuje bezproblemowo kilkadziesiąt tysięcy lub kilka lat pracy. Najlepiej, by stosować się do interwałów wymian, zalecanych przez producenta.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze