- Szerokość [mm]: 26,0
- Ilość zębów: 153
- Ciężar [kg]: 0,23
- Pasek: Z zębami o zaokrąglonym profilu
Dodaj opinię
(02.07.2013)
Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37514
(02.07.2013)
Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37519
(01.07.2013)
Opinia wystawiona dla Pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37515
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | EST-40-00-0700 |
A.Z. Meist | AZMT-30-058-2350 |
ACEMARK | 142883 |
ASAM | 46074 |
ASHIKA | 40-00-0700 |
AUTOKIT | 04.5225 |
AUTOKIT | 04.5326 |
AUTOKIT | 04.5328 |
AUTOKIT | 04.5361 |
BOSCH | 1 987 949 567 |
BRT | PBTK384 |
BTE | SZK24300 |
BUGATTI | BKCD0612 |
BUGATTI | BKCD0774 |
BUGATTI | BKCD0775 |
BUGATTI | BKCD0789 |
CONTI | CT1026 |
DAYCO | 94943 |
DOLZ | 05KD171 |
DT SPARE P | 6.22089 |
DÜRER | 361107 |
EUROREPAR | 1611471480 |
EUROREPAR | 1611881080 |
EUROREPAR | 1686357280 |
EUROREPAR | 1686360580 |
FAI | 20153 |
FLENNOR | 4450V |
GATES-SEA | T1562 |
GATES | 5561XS |
GGT | COKD171 |
GM | 009110638 |
GM | 009112309 |
GM | 09110638 |
GM | 09112309 |
GM | 9110638 |
GM | 9112309 |
GRAF | TP366 |
GRAF | TP422 |
GRAF | TP423 |
GRAF | TP430 |
GUTTMANN | 6201TBK2 |
HEPU | 20-1267 |
HEPU | 20-1344 |
HUTCHINSON | 153 HTP 26 |
IAP | 128-09121 |
INA | 536 0281 10 |
JAPANPAR | DD-0700 |
JAPKO | 400700 |
KAVO PARTS | DTB-6534 |
KWP | TW366 |
KWP | TW422 |
KWP | TW423 |
KWP | TW430 |
LORETT | KCD0612 |
LORETT | KCD0774 |
LUCAS | LDK0540 |
LUCAS | LDK0613 |
LUCAS | LDK0640 |
LUCAS | LDK0641 |
LYNXAUTO | 153CL26 |
Litens | LT0292 |
MABYPARTS | OBK010223 |
MABYPARTS | OBK010243 |
MABYPARTS | OBK010275 |
MABYPARTS | OBK010277 |
MAG | 341305020000 |
MAG | 341306270000 |
METELLI | 29-0366 |
METELLI | 29-0422 |
METELLI | 29-0423 |
METELLI | 29-0430 |
MICHELIN E | SMATB0120 |
MICHELIN E | SMATK0316 |
MITSUBOSHI | 153XR26 |
MOVIS | ASTK1036 |
MOVIS | ASTK1137 |
MOVIS | ASTK1139 |
MOVIS | ASTK1172 |
Motrio | 8660001604 |
Motrio | 8660001605 |
NAPA | NTK2028 |
NAPA | NTK2050 |
NAPA | NTK2072 |
OPEL | 44 04 309 |
OPTI | ZRK 1069 |
OPTIMAL | R-1473 |
Omnicraft | 2328646 |
PEMEBLA | JAPDD-0700 |
PROCODIS F | 10CD26 |
PROCODIS F | KTD4033 |
PROCODIS F | KTD4034 |
PROCODIS F | KTD4051 |
QH TALBROS | QTB643 |
QUINTON HA | QTB643 |
RENAU | 77 00 116 047 |
REPKIT | RKTK1036 |
REPKIT | RKTK1137 |
REPKIT | RKTK1139 |
REPKIT | RKTK1172 |
RIDEX | 306T0249 |
RIDEX | 307T0366 |
RUV | 550238 |
RUV | 550347 |
RUV | 550349 |
RUV | 550382 |
SAMPA | 080.1159 |
SASIC | 1764020 |
SIL | TK1238 |
SIL | TK1347 |
SIL | TK1349 |
SIL | TK1382 |
SNR | CD15446 |
SYNCRONIX | SY1026N |
SYNCRONIX | SY2101026 |
Storm | 4450V |
TRISCAN | 8645 5561xs |
VAUXH | 09110638 |
VAUXH | 09112309 |
VAUXH | 9110638 |
VAUXH | 9112309 |
WILMINK | WG1054807 |
WILMINK | WG1142103 |
WILMINK | WG1151134 |
WILMINK | WG1251417 |
WILMINK | WG1251658 |
WILMINK | WG1430823 |
WILMINK | WG1438485 |
WILMINK | WG1438487 |
WILMINK | WG2003905 |
WILMINK | WG2225048 |
WILMINK | WG2229321 |
WILMINK | WG2236308 |
WILMINK | WG2317836 |
OPEL
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.