- Długość [mm]: 876
- Szerokość [mm]: 19,0
- Szerokość [mm]: 19
- Ilość zębów: 92
- Ciężar [kg]: 0,126
- Pasek: Z trapezowym profilem zębów
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACEMARK | 142742 |
AE | TB160 |
AUTOKIT | 04.5154 |
AYWIPARTS | AW2110717 |
BLUEPRINT | ADC47510 |
BOSCH | 1 987 949 063 |
BOSCH | 1 987 949 064 |
BOSCH | 1 987 AE1 125 |
BOSCHCHINA | 1 987 949 063 |
BOSCHCHINA | 1 987 949 064 |
BOSCHCHINA | 1 987 AE1 125 |
CONTITECHA | CT665 |
CONTITECHA | CT715 |
CONTI_CN | CT665 |
CONTI_CN | CT715 |
DAYCO | 092 S 190 |
DAYCO | 092 SHX 190 H |
DAYCO | 092R190 |
DAYCO | 092RHX190H |
DAYCO | 94444 |
DAYCO | 94668 |
DELPHI | TB5034 |
DELPHI | TB5035 |
DELTA | TB1001 |
GATES | 5036 |
GATES | 5250XS |
GATES | G5250XS |
GATES | T073 |
GATES | T128 |
HAVAM | VS 9070 |
HBJAKOPART | J112 5019 |
HONDA | 14400673004 |
HONDA | 144006730040 |
HONDA | 144006730041 |
HONDA | 144006730042 |
HYUNDAI | 24312-21000 |
HYUNDAI | 2431221040 |
HYUNDAI | 2431224000 |
INA-BR | 536 0155 10 |
INA-BR | 536 0297 10 |
INA | 536 0155 10 |
INA | 536 0297 10 |
IPS PARTS | IDT-6H10 |
IVECO | VT095 |
JAPANPAR | DD-503 |
JAPKO | KJT519 |
JAPKO | KJTH01 |
KIA | 24312-21040 |
KIA | 24312-24000 |
KIA | 24312-24050 |
LEMFO | 18547 01 |
LEMFO | 18614 |
LEMFO | 18614 01 |
LEMFO | 800 060 021 |
LYNXAUTO | 92CL19.1 |
MAG MAR BR | 340018181315 |
MAG MAR BR | 341200000100 |
MAG MAR BR | 341200000136 |
MAG MAR BR | 600000007970 |
MAG | 340018181315 |
MAG | 341200000100 |
MAG | 341200000136 |
MAG | 600000007970 |
MDR | MDB-5503 |
MDR | MDB-5519 |
MITB | 92ZA19 |
MITSUBISHI | 2431224000 |
MITSUBISHI | 345AL075 |
MITSUBISHI | MD030599 |
MITSUBISHI | MD030600 |
MITSUBISHI | MD030610 |
MITSUBISHI | MD099706 |
MITSUBISHI | MD100814 |
MITSUBISHI | MD113563 |
MITSUBISHI | MD113564 |
MITSUBISHI | MD11678 |
MITSUBISHI | XD030600 |
NIPPARTS | J1125003 |
OPEL | 06141673305 |
OPEL | 92ZBS19 |
OPEL | MD197127 |
OPTIMAL | G1-040 |
OPTIMAL | R-1061 |
OPTIMAL | R-1174 |
OPTIMAL | SK-1242 |
OPTIMAL | SK-1317 |
PARTS-MALL | PVA-011 |
PEMEBLA | JAPDD-503 |
PEMEBLA | JAPDD-519 |
PROCODIS F | 06CD65 |
PROCODIS F | 07CD15 |
QUINTON HA | QTB 170 |
QUINTON HA | QTB 297 |
QUINTON HA | QTB297 |
REPKIT | RKTK0965 |
ROULUNDS | 092 TM 190 |
ROULUNDS | 092 TP 190 |
ROULUNDS | RR1315 |
ROULUNDS | RR1351 |
ROVER | GTB1036 |
RUV | 557317 |
SKF | VKMA95207 |
SOLIDAUTO | M321004 |
SOLIDAUTO | M321010 |
SPIDAN | 40503 |
TATA | 06141-673-305 |
TRISCAN | 8645 5036 |
TRISCAN | 8645 5250XS |
TRW | 48-76536 |
VOLVO | 06141-673-305 |
WILMINK | WG1092945 |
WILMINK | WG1151364 |
WILMINK | WG1151403 |
WILMINK | WG1251565 |
WILMINK | WG1784160 |
WILMINK | WG1784163 |
WILMINK | WG2003676 |
WILMINK | WG2003761 |
HYUNDAI
|
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.