- Grubość [mm]: 5,0
- Średnica wewnętrzna [mm]: 60,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 70,0
- DIN / ISO: 7603
- Materiał: Guma
- Ciężar [kg]: 0,002
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 00842800 |
ASAM | 74893 |
AUDI | 038 117 070 A |
AUDI | 038 117 070 B |
AUDI | 21117070A |
AUDI | 38 117 070 A |
AUDI | 38 117 070 B |
AUDI | N 901 266 01 |
AUDI | N 901 814 01 |
AUDI | N 901 814 02 |
Aslyx | AS-202735 |
Aslyx | AS-202737 |
Aslyx | AS-506257 |
BAPMIC | BF0426500001 |
BAPMIC | BF0426500002 |
BAPMIC | BF0426500003 |
BAPMIC | BF0426500004 |
BAPMIC | TOPT13KIT012 |
BBR | 001-10-18351 |
BOGAP | A4227101 |
BSG | BSG 90-116-006 |
CAUTEX | 462419 |
CAUTEX | 462434 |
CAUTEX | 462435 |
CSV ELECTR | CRA1001 |
DPH | 104368 |
DT SPARE P | 11.13045 |
Dr.Motor A | DRM083 |
ELRING | 634.380 |
ELWISROYAL | 7156094 |
FARE SA | 10294 |
FARE-MX | 10294 |
FAST | FT49924 |
FERRON | TOP04690068 |
GOETM | 50-029051-00 |
GOETM | 50-324203-00 |
GOOM | OC-0009 |
GOOM | OC-0010 |
GOOM | OC-0017 |
GOOM | OC-0020 |
JPG | 1113550300 |
KRAFTVOLL | 10034583 |
LYNXAUTO | SO-0548 |
MAXGEAR | 27-0134 |
MAXGEAR | 70-0115 |
MEC-DIESEL | 521520 |
METALCAUCH | 05374 |
METALCAUCH | 05378 |
METALCAUCH | 05380 |
Meistersat | 038117070A |
OSSCA | 04975 |
PATRON | P18-0009 |
PAYEN | KK5686 |
PAYEN | KK5731 |
RECOFICIAL | CRA1001 |
SEAT | 021 117 070 A |
SEAT | 038 117 070 A |
SEAT | 21 117 070 A |
SEAT | 38 117 070 A |
SKODA | 038 117 070 A |
SKODA | 38 117 070 A |
STC | T405374 |
STC | T405378 |
STC | T405380 |
STELLOX | 11-25402-SX |
SWAG | 32 91 8776 |
TOPRAN | 104 526 |
TOPRAN | 115 366 |
TTC | 07.18.042 |
VEMO | V15-60-96023 |
VITALE | VW381170 |
VW | 038 117 070 A |
VW | 038 117 070 B |
VW | 21117070A |
VW | 38 117 070 A |
VW | 38 117 070 B |
VW | N 901 266 01 |
VW | N 901 814 01 |
VW | N 901 814 02 |
WILMINK | WG1177336 |
WILMINK | WG1193978 |
WILMINK | WG1447323 |
WILMINK | WG1737473 |
WILMINK | WG2231067 |
WILMINK | WG2308300 |
WXQP | 313143 |
WXQP | 320539 |
ZEKKERT | DI-3003 |
ZPY | 038117070A |
alp | ALP-002731 |
alp | ALP-002736 |
alp | ALP-005074 |
vika | 11170156501 |
vika | 11171701701 |
vika | 11171701801 |
vika | 11171701901 |
vika | 11171702101 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.
W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.
Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.