Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju SWAG 80 93 0181

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
80 93 0181
Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju SWAG 80 93 0181
  • Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju SWAG 80 93 0181 - fot.1
  • Pierścień uszczelniający korka spustowego oleju SWAG 80 93 0181 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny - 4 szt. do Wysyłki OD RĘKI!
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 16,00 zł
5,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
SWAG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4044688301819
Grubość [mm]:
2,15
Średnica wewnętrzna [mm]:
14,0
Średnica zewnętrzna [mm]:
19,0
Kolor:
Srebrny
Materiał:
Stal
Ciężar [kg]:
0,001
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Uszczelka miski olejowej 80 93 0181 firmy SWAG

Parametry:
  • Grubość [mm]: 2,15
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14,0
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 19,0
  • Kolor: Srebrny
  • Materiał: Stal
  • Ciężar [kg]: 0,001
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 80 93 0181 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AIC 52881
AIC 52881S
AJUSA 18001100
ASHUKI C000-80
ASHUKI C000-81
BGA PK1407
BIRTH 40499
BLUEPRINT ADBP010006
CHEVR 09168-14012-000
CHEVR 09168A14012-000
CHEVR 94525246
CHRYS 00MD050317
CHRYS MD050317
CITRO 0313.41
CITRO 313.41
CORTECO 005590H
CORTECO 005590S
DAKAtec 30507
ELRING 394.030
ELRING 928.580
FA1 111.254.010
FA1 111.254.100
FEBI 30181
FUSO MD050317
JPN 80U5010-JPN
KS TOOLS 430.1026
KS TOOLS 430.1518
KS TOOLS 430.2026
KS TOOLS 430.2518
MASUMA MDP-0028
MAZDA 1345-10-406A
MEC-DIESEL 960144
MITSUBISHI MD050317
NPS M129A04
OPTIMAL PA-020
OSSCA 21554
PEUGE 0313.41
PEUGE 313.41
QUINTON HA QOC1012
STELLOX 11-25449-SX
STELLOX 75-52512-SX
TOPRAN 723 760
TRISCAN 9500 1001
TRISCAN 9500 1001-20
VOLVO 30874062
WILMINK WG1163671
WILMINK WG1192501
WILMINK WG1219873
WILMINK WG1219874
WILMINK WG1431864
WILMINK WG1431865
WILMINK WG1766652
WILMINK WG1966845
WILMINK WG2216989
WILMINK WG2216991

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Uszczelka miski olejowej 80 93 0181 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

MITSUBISHI

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Uszczelka miski olejowej

Miska olejowa silnika spalinowego to element bloku silnika, który pełni rolę zbiornika oleju. To w końcu tam ścieka olej przepompowany przez pompę oleju. Dla prawidłowego funkcjonowania tych elementów bardzo ważne jest, by połączenie miski olejowej z blokiem było szczelne. W tym celu stosuje się specjalną uszczelkę, która zapobiega wydostawaniu się oleju na zewnątrz jednostki napędowej.

Uszczelka miski olejowej to element osprzętu silnika, którego podstawowym zadaniem jest zapewnienie odpowiedniej szczelności pomiędzy silnikiem, a miską oleju, z której to olej jest zasysany przez pompę i tłoczony we wszystkie miejsca, które wymagają nieustannego smarowania. Rola uszczelki jest więc nieoceniona dla funkcjonowania bardzo wielu części w samochodzie a w szczególności silnika.

Nie ma sztywnych ram, kiedy należy wymienić uszczelkę miski oleju na nową. Uszczelka miski olejowej pracuje w bardzo zmiennych warunkach, dlatego z czasem ulega naturalnemu wyeksploatowaniu. Zużycie eksploatacyjne prowadzi do powstania pierwszych nieszczelności i co za tym idzie wycieków oleju. W takim przypadku kierowcy nie pozostaje nic innego jak wymiana uszczelki.

W celu wymiany uszczelki miski olejowej, konieczne jest opróżnienie układu z oleju silnikowego i zdemontowanie miski olejowej. Nie zawsze okazuje się to proste, dlatego wymianę uszczelki zaleca się powierzyć mechanikowi. Ponadto bardzo istotny jest odpowiedni moment dokręcenia śrub na misce oleju a to zrobi tylko fachowiec.

Uszczelka miski olejowej to niedroga w zakupie część samochodowa. Wymiana również nie należy do bardzo kosztownych, dlatego nie warto odwlekać wymiany w czasie.

SWAG

Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.

Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.

Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze