- Ciężar [kg]: 0,137
- Ilość montowana w aucie: 2
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 6
- Wysokość opakowania [cm]: 6
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 5035.40 |
CITRO | 5035.50 |
FIAT | 1320987080 |
PEUGE | 5035.40 |
PEUGE | 5035.50 |
SASIC | 355505 |
TRISCAN | 8500 10814 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Mocowanie amortyzatora OCAP 8400091 | OCAP | Brak ceny |
Mocowanie amortyzatora OCAP 8400090 | OCAP | Brak ceny |
Pierścień uszczelniający mocowania amortyzatora KAWE 8500 10814 | KAWE | Brak ceny |
ORIGINAL IMPERIUM 27972 | ORIGINAL IMPERIUM | Brak ceny |
ORIGINAL IMPERIUM 27973 | ORIGINAL IMPERIUM | Brak ceny |
Zestaw naprawczy mocowania amortyzatora EUROREPAR 1638382080 | EUROREPAR | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mocowanie amortyzatora samochodowego to element układu zawieszenia, który podobnie jak pozostałe części eksploatacyjne pojazdu zużywa się wraz z postępującym przebiegiem auta. Jeżeli z okolic zawieszenia do kabiny docierają zgrzyty, to problem może dotyczyć właśnie mocowania amortyzatora. Wówczas konieczna jest jego wymiana.
Wraz z upływem czasu i kolejnych przejechanych kilometrów następuje naturalne zużycie tulei gumowych, które wykorzystuje się w mocowaniu amortyzatora. Prędzej czy później luz staje się na tyle duży, że dochodzi do coraz gorszej pracy tego elementu i tym samym do kabiny kierowcy docierają coraz większe stuki.
Typowy objaw usterki mocowania amortyzatora to właśnie stosunkowo delikatne strzelanie gumy spowodowane trwałym uszkodzeniem łożysk w mocowaniu amortyzatora. Strzelanie gumy będzie objawiać się przede wszystkim podczas kręcenia kierownicą. Można to w łatwy sposób sprawdzić stojąc samochodem w miejscu. Awaria często objawia się ponadto podczas wymiany amortyzatorów samochodowych.
Awarii mocowania amortyzatora nie należy bagatelizować i odwlekać wymiany w czasie. Niestety stosunkowo delikatne stuki z okolic zawieszenia mogą bowiem okazać się bardzo kosztowne, jeżeli będziemy zbyt długo zwlekać z wymianą. Mocowania powinny być zawsze wymieniane parami na jednej osi. Ponadto nie zapominajmy, że wymiana kompletnego mocowania jest niezbędna przy każdej wymianie amortyzatora, niezależnie od stanu mocowania. Niestety tylko taki zabieg gwarantuje kierowcy optymalny poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy samochodem.