- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 32
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 52
- Wysokość 1 [mm]: 10
- Wysokość 2 [mm]: 13,5
- Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
- Ochrona przeciwpyłowa: Z uszczelką wargową przeciwpyłową
- Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABARTH | 40004220 |
ABARTH | 40004430 |
ABARTH | 60805338 |
ABARTH | 95720154 |
AKRON-MALÒ | 13498PRSA |
AKRON-MALÒ | 617PRSA |
ALFA | 164001721901 |
ALFA | 40004220 |
ALFA | 40004430 |
ALFA | 60805338 |
ALFA | 95720154 |
CITRO | 304014 |
CORTECO | 12012697B |
FIAT | 40004220 |
FIAT | 40004430 |
FIAT | 60805338 |
FIAT | 95720154 |
LANCIA | 40004220 |
LANCIA | 40004430 |
LANCIA | 60805338 |
LANCIA | 95720154 |
PEUGE | 304014 |
SKF | ATP837 |
SKF | ATP881 |
ALFA ROMEO
|
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Mechanizm różnicowy, czyli podstawowy mechanizm odpowiedzialny za obracanie się kół zamontowanych na tej samej osi niezależnie od siebie.
Mechanizm różnicowy w swojej najbardziej podstawowej postaci składa się z dwóch połówek osi z kołem zębatym na każdym końcu, połączonych ze sobą trzecim kołem zębatym tworzącym trzy boki kwadratu. Jest to zwykle uzupełniane czwartym zsabiegiem dla zwiększenia siły, uzupełniając kwadrat.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Samochodowy mechanizm różnicowy jest przeznaczony do napędzania pary kół, jednocześnie umożliwiając im obracanie się z różnymi prędkościami. W pojazdach bez mechanizmu różnicowego, takich jak gokarty, oba koła napędowe są zmuszone do obracania się z tą samą prędkością, zwykle na wspólnej osi napędzanej prostym mechanizmem napędu łańcuchowego.
Blokowany mechanizm różnicowy to wariant spotykany w niektórych pojazdach, głównie tych, które jeżdżą w terenie. Zasadniczo jest to otwarty mechanizm różnicowy z możliwością zablokowania w celu utworzenia osi stałej zamiast niezależnej. Może się to odbywać ręcznie lub elektronicznie, w zależności od technologii w pojeździe.
Istnieją także mechanizmy LSD łączące zalety otwartych i zablokowanych mechanizmów różnicowych w bardziej skomplikowanym systemie. Istnieją dwie kategorie, które wykorzystują różne formy oporu, aby osiągnąć ten sam efekt.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.