- Funkcja przełączania: Bez funkcji komfortu
- Podnożnik szyby: Podnożnik cięgnowy z pojedynczym prowadzeniem
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika ciśnienia
- Lokalizacja w aucie: Z tyłu po prawej
- Liczba drzwi: 4
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACROLCAR | 03.1814 |
DOGA/ADL | 11.0050 |
ELECTRIC L | ZR FT909 R |
FIAT | 51723323 |
LIFT-TEK | LT FT909 R |
MAG | 350103139600 |
MAG | AC1396 |
MIRAGLIO | 30220 |
PMM | BI 22316 R |
SEIM | Z900968 |
VALEO | 851557 |
WAI | WPR2471RB |
ZF | 60804200 |
ABARTH
|
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Podnośnik szyby to mechanizm, który umożliwia otwieranie i zamykanie bocznej szyby w samochodzie. W każdym pojeździe pozwala on sterować otwarciem szyb przednich, a w wielu pojawia się również w tylnej części pojazdu. Za sprawą dzisiejszych podnośników szyb możemy precyzyjnie ustawić wysokość, na której ma się znajdować szyba, regulując tym samym ilość powietrza napływającego z zewnątrz do kabiny.
W starszych samochodach możemy się spotkać z podnośnikami mechanicznymi, zwanymi również ręcznymi. W tym przypadku do podniesienia szyby dochodzi dzięki dźwigni i linkom wprawionym w ruch poprzez poruszenie korbki obsługiwanej przez kierowcę czy pasażera. Korbka mus znajdować się na drzwiach pod szybą. Od kilkunastu lat normą jest jednak montaż elektronicznych podnośników szyb. Ich obsługa jest szybsza, gdyż wystarczy naciśnięcie odpowiedniego przycisku. Często przyciski te również znajdują się pod odpowiednimi szybami, jednak oprócz tego kierowca dysponuje panelem, który umożliwia mu sterowanie wszystkimi szybami bocznymi w pojeździe. Elektroniczny podnośnik szyby działa dzięki niewielkiemu silniczkowi oraz kablom, prowadzącym od niego do szyb.
Utrata sprawności podnośnika szyby może być bardzo kłopotliwa. Dochodzi do niej przeważnie wskutek zanieczyszczenia któregoś z elementów mechanizmu. Kurz, woda, a nawet piasek to największe zagrożenia dla tej konstrukcji. Wskazana jest interwencja w postaci wymiany podnośnika szyby kiedy tylko zostanie zauważona najmniejsza usterka, gdyż pomoże to uniknąć sytuacji, w której zamknięcie szyby będzie po prostu niemożliwe.
Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek. Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.
W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.
Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.