- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
- Materiał: Aluminium
- Ciężar [kg]: 0,519
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 20525PU |
A.B.S. | 61902 |
ABE | C9C021ABE |
AKRON-MALÒ | 89161 |
APEC | MCY199 |
ATE | 24.2122-1766.3 |
AUTOFREN S | D1695 |
BORG BECK | BBM4746 |
BOSCH | 0 986 481 176 |
BRAKE ENG | MC1197BE |
BRAKE ENG | MC1293 |
BRAXIS | AJ0036 |
BREMBO | M 61 036 |
BREMSI | PB0229 |
BSF | 05354 |
CAR | 5909 |
CIFAM | 202-423 |
CITRO | 4601.L8 |
DELPHI | LM80173 |
DIAMAX | N04083 |
ERT | 200692 |
FERODO | FHM1227 |
FRENKIT | 122094 |
FRITECH | PF507 |
FTE | 9220160 |
FTE | H229020.3.1 |
GIRLING | 4006660 |
HELLA | 8AM 355 501-881 |
HELLAPAGID | 8AM 355 501-881 |
JURID | 133042J |
KABIS | MC10264 |
KAWE | B1293 |
LPR | 1293 |
MAG | 359002402440 |
MAG | 360219130265 |
METELLI | 05-0423 |
METZGER | 202-423 |
MGA | MC3019 |
NK | 821939 |
OPENPARTS | FBM1319.00 |
OPTIMAL | CL-0959 |
PEUGE | 4601.L8 |
PROTECHNIC | PRH3617 |
REMSA | C1022.51 |
ROADHOUS | 1022.51 |
SAMKO | P30196 |
SWAG | 33 10 0916 |
TEXTAR | 33027800 |
TRISCAN | 8130 38109 |
TRUSTING | PF507 |
TRW | PMH660 |
VILLAR | 621.3602 |
WOKING | C1022.51 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.