- Otwór o śr[mm]: 23,81
- Techniczny numer informacyjny: 33000 0486 0 1
Dodaj opinię
(30.07.2015)
Opinia wystawiona dla Pompa hamulcowa TEXTAR 33058300
(30.07.2015)
Opinia wystawiona dla Pompa hamulcowa TEXTAR 33058300
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 51907X |
AKRON-MALÒ | 89109 |
ATE | 010384 |
ATE | 24212316023 |
ATE | 27210001093 |
AUDI | 4A0611019A |
AUDI | 4A0611019D |
AUDI | 4A0611021A |
AUDI | 4A0611021D |
BENDIX | 132866B |
BOSCH | 0986480832 |
BRAKE ENG | MC1443BE |
BRAKE ENG | MC1874 |
BREMBO | M85011 |
CIFAM | 202259 |
DELPHI | LM30046 |
ECP | 132440508 |
FERODO | FHM683 |
GIRLING | 4007103 |
HELLA | 8AM355503581 |
HELLAPAGID | 8AM355503581 |
JAPCA | 225087 |
KAWE | B1874 |
LPR | 1874 |
MAG | 360219130200 |
METELLI | 050259 |
METZGER | 202259 |
NK | 824758 |
NUOVA TECN | 5275 |
PAGID | 80219 |
PEX | 223304 |
ROADHOUS | 102321 |
TRISCAN | 813029139 |
TRUSTING | PF222 |
TRW | 32066421 |
TRW | 32066574 |
TRW | 32066628 |
TRW | PMK103 |
VALEO | 402078 |
VW | 4A0611019A |
VW | 4A0611019D |
VW | 4A0611021A |
VW | 4A0611021D |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.
Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.
Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.
Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.
Textar to popularna marka samochodowych układów hamulcowych i ich poszczególnych elementów składowych. Marka ma szeroko rozbudowaną dystrybucję na międzynarodowym rynku części zamiennych, a także dostarcza części na pierwszy montaż do wielu popularnych marek samochodowych.
Firma już na samym początku swojej działalności postawiła sobie za cel produkowanie samochodowych części zamiennych na rynek wtórny, które ze względu na swoje właściwości techniczne i poziom jakości nie będą w niczym gorsze niż części samochodowe wykorzystywane na pierwszy montaż fabryczny.
Textar specjalizuje się w produkcji przede wszystkim części do układów hamulcowych wykonanych z wysokiej jakości odlewów, dzięki czemu posiadają wysoki poziom odporności na ścieranie i odkształcenia termiczne. Katalog marki Textar jest jednak nieustannie uzupełniany w kolejne numery referencyjne i aktualnie w ofercie można znaleźć także elementy sprzęgła a także części układu zawieszenia oraz podzespoły elektryki samochodowej.
Textar produkuje części samochodowe do różnych modeli samochodów osobowych i dostawczych, marek europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Wysoki poziom jakości produkcji marki stanowi gwarancję niezawodności w każdych warunkach pracy – nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Produkcja części samochodowych Textar odbywa się przy użyciu innowacyjnych technologii i nowoczesnych materiałów, a także przy obowiązkowym spełnianiu nowoczesnych standardów jakości.