- Ciężar [kg]: 1,38
- Tryb pracy: Mechaniczne
- Gwarancja: 3 lata gwarancji
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-44-130-1014 |
BSG | BSG30235001 |
BSG | BSG30236001 |
CSV ELECTR | CBV1187 |
DINEX | 91088 |
DIPASPORT | PAV101PRBN |
ENGITECH | ENT400013 |
ESEN SKV | 18SKV010 |
FISPA | 89187 |
FONOS | 91088 |
FORD | 1626203 |
FORD | 1669395 |
FORD | 864F2A451CC |
FORD | 864F2A451CD |
FORD | 9140040010 |
HOFFER | 8091088 |
LEYLA | NAK5540 |
MEATDORIA | 91088 |
MEC-DIESEL | 574400 |
OSSCA | 06417 |
PIERBURG | 724808060 |
QUINTON HA | 5990919 |
RECOFICIAL | CBV1187 |
RIDEX | 387V0084 |
SAMI | 6230000 |
SIDAT | 89187 |
STELLOX | 10-02522-SX |
VAICO | V25-0225 |
VAICO | V250225 |
WABCO | 9140040010 |
WALKER | 91088 |
WE PARTS | 371130084 |
WILMINK | WG1026950 |
WILMINK | WG1409076 |
WXQP | 650019 |
XXL TRUCK | CU015 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.