- Długość [mm]: 147,15
- Szerokość [mm]: 144,4
- Grubość [mm]: 71,71
- Ciężar [kg]: 0,675
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 11235MR |
AUTOTEAM | L9252 |
AUTOTEAM | L9252A2 |
BAPMIC | BF0425320019 |
BOGAP | C1916107 |
BOSCH | F 009 D03 116 |
CSV ELECTR | CBV1252 |
DA SILVA | PV4077 |
DIPASPORT | PAV173BSCN |
ENGITECH | ENT400040 |
ESEN SKV | 18SKV023 |
FISPA | 89.252 |
FISPA | 89.252A2 |
FREY | 746900401 |
HEPU | VP5604 |
HOFFER | 8091166 |
HOFFER | 8091166E |
INTERMOTOR | 89101 |
JPG | 1317100500 |
LEMARK | LVP081 |
MAXGEAR | 44-0062 |
MEATDORIA | 91166 |
MEATDORIA | 91166E |
MEC-DIESEL | 573310 |
MERCE | 271 230 13 65 |
MERCE | 271 230 16 65 |
MERCE | A271 230 13 65 |
MERCE | A271 230 16 65 |
METZGER | 8010161 |
Movelex | M24637 |
OSSCA | 42277 |
PIERBURG | 7.02551.16.0 |
RECOFICIAL | CBV1252 |
RIDEX | 387V0113 |
SIDAT | 89.252 |
SIDAT | 89.252A2 |
SWAG | 10 94 8585 |
VAICO | V30-3389 |
VHIT | F009D03116 |
WE PARTS | 371130151 |
WILMINK | WG1014559 |
WILMINK | WG1484395 |
WILMINK | WG2263218 |
YSPARTS | YS-VP106 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa vacuum to inaczej pompa próżniowa, zwana również podciśnieniową. Jak nietrudno się domyślić, zadaniem tego urządzenia jest wytwarzanie podciśnienia. Obecnie pompy próżniowe montuje się w samochodach z silnikiem wysokoprężnym, natomiast bardzo rzadko pojawiają się w autach benzynowych.
Silniki benzynowe są sterowane w zupełnie inny sposób niż silniki wysokoprężne. W przypadku tych pierwszych obrotami kieruje przepustnica, która odchyla się pod kątem odpowiadającym sile, z jaką wciskany jest pedał gazu. Ze względu na tego typu konstrukcję, podciśnienie zawsze utrzymuje się na dostatecznym poziomie. Inaczej jest w przypadku silników wysokoprężnych, w których obroty silnika są zależne od ilości przepływu paliwa. W przypadku takich konstrukcji pompa vacuum jest niezbędna.
Pompa próżniowa ma wiele zadań, do których należy między innymi wzmocnienie pracy hamulców. Konkretnie chodzi tutaj o wytworzenie różnicy ciśnień, dzięki której możliwe jest prawidłowe funkcjonowanie serwa hamulcowego. Ponadto, pompa podciśnieniowa wspiera sterowanie częściami osprzętu silnikowego. Jej praca jest zwykle niezbędna dla poprawnego działania turbosprężarki czy też zaworu EGR.
Awarie pompy próżniowej to najczęściej nieszczelności, będące konsekwencją wystąpienia korozji, czy też uszkodzenia mechanicznego. Ponadto, może dojść do uszkodzenia urządzenia wskutek niedostatecznego smarowania. W przypadku zaburzenia pracy pompy próżniowej wartość podciśnienia osiąga niepożądane parametry. Zauważalnymi objawami awarii są: niewydajna praca hamulców, zwiększenie spalania oraz spadek mocy silnika.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.