- Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
- Otwór o śr[mm]: 15,87
- Ciężar [kg]: 0,100
- Dla numeru OE: 6R0 721 405 C
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 61412 |
ACEMARK | 253949 |
AKRON-MALÒ | 88250 |
AUTO CYLIN | CPD.VW317 |
AUTO-SPEED | 290CL00538 |
Aslyx | AS-507001 |
BORG BECK | BCM216 |
BORSEHUNG | B17872 |
BREMBO | C 85 029 |
BREMSI | PC0177 |
BSF | 059175 |
BSG | BSG 90-425-008 |
CAR | 7278 |
CAUTEX | 772189 |
CIFAM | 505-165 |
CLUTCHNUS | MMC253 |
Caliper EP | CL111 |
DIAMAX | T2353 |
FARE SA | 31644 |
FRITECH | PZ165 |
FTE | 2110915 |
FTE | KG15037.4.11 |
KAWE | M2388 |
LPR | 2388 |
LUK | 511 0694 10 |
METALCAUCH | 41386 |
METELLI | 55-0165 |
OPENPARTS | FCM2250.00 |
OSSCA | 19734 |
PLYOM | P772189 |
SACHS | 6284 605 058 |
SAMKO | F30255 |
SEAT | 6R0 721 405 |
SEAT | 6R0 721 405 C |
SKODA | 6R0 721 405 |
SKODA | 6R0 721 405 C |
STC | T441386 |
STELLOX | 05-84232-SX |
SWAG | 30 10 3990 |
TECDRIVE | THYE0088 |
TEXTAR | 50053800 |
TOPRAN | 114 411 |
TRISCAN | 8130 29219 |
TRUSTING | PZ165 |
TRW | PNB589 |
VALEO | 2110915 |
VALEO | 874326 |
VILLAR | 622.B794 |
VW | 6R0 721 388 |
VW | 6R0 721 405 |
VW | 6R0 721 405 C |
WILMINK | WG2227034 |
WXQP | 381861 |
ZPY | 6R0721405 |
alp | ALP-005487 |
hajus Auto | 1411005 |
vika | 77210919001 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Z racji, że niemal wszystkie samochody wyposaża się obecnie najczęściej w system hydrauliczny sterowania sprzęgłem to jego jednym z najważniejszych elementów składowych pozostaje nadal pompa sprzęgła.
Pompa sprzęgła składa się z tłoczka, który połączony jest z pedałem. Przesuwając się w korpusie pompy dochodzi do wytwarzania ciśnienia, które popycha wysprzęglik przy skrzyni biegów. To od pompy zależy w dużej mierze płynna zmiana biegów.
Intensywna eksploatacja samochodu sprawia, że elementy uszczelniające pompy sprzęgła ulegają stopniowemu zużyciu i wytarciu. Kiedy do tego dojdzie zależne jest przede wszystkim od sposobu eksploatacji pojazdu. Powstanie pierwszych nieszczelności powoduje wycieki płynu hydraulicznego oraz doprowadza do zapowietrzenia układu. To właśnie wtedy zachodzi konieczność wymiany pompy sprzęgła na nową.
Wymiana pompy sprzęgła polega na odłączeniu przewodu ciśnieniowego i demontażu pompy z zespołu pedału sprzęgła. Niestety nie jest to łatwa operacja, a w przypadku niektórych samochodów może zostać dodatkowo skomplikowana z powodu konieczności wymontowania poszczególnych elementów deski rozdzielczej. Wymianę zaleca się powierzyć profesjonalnemu warsztatowi samochodowemu.
Montaż nowej pompy sprzęgła polega na jej przykręceniu oraz podłączeniu przewodu ciśnieniowego. Po prawidłowym montażu pompy należy jeszcze odpowietrzyć układ i uzupełnić płyn hydrauliczny w zbiorniczku wyrównawczym.
Nie należy bagatelizować niesprawności pompy sprzęgła w żadnym wypadku. To jeden z najważniejszych elementów hydraulicznego układu sterowania sprzęgłem.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.