- Tryb pracy: Mechaniczne
- Liczba skrzydeł: 8
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.Z. Meist | AZMT-30-100-1274 |
ACKOJA | A37-50004 |
AIRTEX | 1987 |
AISIN AU | WPM-066 |
AISIN | WPM066 |
AKRON-MALÒ | 130425 |
AQUAPLUS | 857930 |
ASHIKA | 35-05-547 |
ASHUKI | 04538405 |
BBFREDLINE | 28MI047 |
BGA | CP7230T |
BLUEPRINT | ADC49155C |
BORG BECK | BWP2095 |
BREMSI | WP0505 |
CAR | 332745 |
CIFAM | 8241003 |
DAYCO | DP735 |
DOLZ | H216 |
DYNAMATRIX | DWPH216 |
EGT | 701437EGT |
EUROREPAR | 1682239780 |
EXTREME | 98980165 |
FAI | WP6432 |
FEBI | 174857 |
FENOX | HB1705 |
FIRST LINE | FWP2095 |
FRECCIA | WP0454 |
GATES CN | GWP5510 |
GATES-SEA | 43532 |
GGT | PA12528 |
GK | 987554 |
GMB | GWM-81A |
GNS | YH-M156 |
GP | PA1330 |
GRAF | PA1003 |
HART | 918 384 |
HELLA | 8MP 376 803-084 |
HEPU | PK75540 |
Hamburg Te | 3000-01507 |
IAP | 150-12096 |
INA | 538 0584 10 |
JAPANPAR | PQ-547 |
JAPKO | 35547 |
JPG | 3914101000 |
JPN | 10C5041-JPN |
KAGER | 330973 |
KAISHIN | WPK147 |
KAMOKA | T0209 |
KAVO PARTS | MW-1455 |
KRAFT AUTO | 1504243 |
KWP | 101003 |
LPR | WP0747 |
LUCAS | LAWP0985 |
LUCAS_ENGI | LAWP0985 |
LUZAR | LWP 1124 |
LYNXAUTO | CW-0179 |
MAG | 352316170642 |
MAHLE | 376803081 |
MAHLE | 376803084 |
MAHLE | 70821510 |
MAHLE | 8MP 376 803-081 |
MAHLE | 8MP 376 803-084 |
MAHLE | CP 239 000P |
MAHLE | CP 239 000S |
MDR | AIS-WPM066 |
MEC-DIESEL | 358870 |
METELLI | 241003 |
MEYLE | 32132200006 |
MGA | PA1003 |
MILES | AN21266 |
MITSUBISHI | 1300A041 |
MITSUBISHI | 1300A067 |
MITSUBISHI | MD975913 |
MITSUBISHI | MD977311 |
MITSUBISHI | MD978552 |
NIPPARTS | J1515048 |
NPS | M151I54 |
NTY | CPW-MS-047 |
OPENPARTS | WAP849000 |
OPTI | WP 1229 |
OPTIMAL | AQ2082 |
OSSCA | 54396 |
Oyodo | 10C5041-OYO |
PATRON | PWP1359 |
PEMEBLA | JAPPQ-547 |
PROFIT | 17011003 |
PROTECHNIC | PRW0873 |
QH BENELUX | QCP3615 |
QUINTON HA | QCP3615 |
RECOFICIAL | ROH216 |
RIDEX | 1260W0151 |
RPK | HP1007 |
RUV | 67308 |
SAKURA | 150-50-4243 |
SASIC | 3606073 |
SK | HP1007 |
SKF | VKPC 95864 |
SOLIDAUTO | M323045 |
SPIDAN | 91603 |
STELLOX | 45000239SX |
Stark | SKWP-0520150 |
THERMOTEC | D15046TT |
TREVI | TP1103 |
TRISCAN | 860042017 |
VAICO | V3750004 |
VALEO | 506956 |
WILMINK | WG1237606 |
WILMINK | WG1445198 |
WILMINK | WG1489540 |
WILMINK | WG1781037 |
WILMINK | WG1790514 |
WILMINK | WG1837421 |
WILMINK | WG2006369 |
WILMINK | WG2181532 |
WILMINK | WG2181533 |
ZEKKERT | WP-1311 |
MITSUBISHI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa wodna znana także jako pompa cieczy chłodzącej to jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia w każdym samochodzie. Od prawidłowego działania pompy wody zależy poprawne działanie całego systemu.
Podstawowa rola pompy wody sprowadza się do wymuszenia obiegu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia. Taki proces sprawia, że ciepło, które zostało wytworzone przez metalowe elementy jednostki napędowej, zostaje przeniesione do chłodnicy.
Do awarii pompy dochodzi stosunkowo rzadko. Niestety każda usterka tego elementu prowadzi do natychmiastowego zatrzymania krążenia płynu chłodzącego, co skutkuje z kolei jego zagotowaniem się. Taka sytuacja może doprowadzić do trwałego uszkodzenia układu korbowego, a co za tym idzie silnika.
Typowe objawy uszkodzenia pompy wody to m.in. metaliczny hałas, który dochodzi do kabiny kierowcy spod maski samochodu, wysoka temperatura płynu chłodzącego, widoczna na wskaźniku, który znajduje się na desce rozdzielczej, a także ubytki płynu chłodniczego i jego plamy widoczne pod samochodem.
Powyższe problemy będące następstwem uszkodzenia pompy wody należy uznać za bardzo poważne. Dlatego zaleca się, by pompę wody wymieniać przy każdym serwisie układu rozrządu. Interwały, które najczęściej podają producenci samochodów to około 100 tysięcy kilometrów. Element ten nie jest drogi w zakupie, a więc warto przemyśleć jego wymianę nim dojdzie do poważniejszych w naprawie usterek.
Uszkodzenie pompy wody jest bardzo groźne, dlatego nie można bagatelizować tego elementu układu chłodzenia.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.