- Średnica otworu [mm]: 50
- Ciśnienie pracy [bar]: 110
- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Typ pompy: Pompa łopatkowa
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 8D0 145 156 K |
AUDI | 8D0 145 156 KX |
AUDI | 8D0145156K |
BOSCH | K S00 000 537 |
BOSCH | K S01 000 507 |
HELLA | 8TL 359 000-271 |
LEMFO | 24576 01 |
SKODA | 8D0145156K |
TRW | JPR261 |
VAG | 3BD 145 156 |
VAG | 3BD 145 156 A |
VAG | 8D0 145 155 Q |
VAG | 8D0 145 156 K |
VAG | 8D0 145 156 KV |
VW | 3BD 145 156 |
VW | 8D0 145 156 K |
VW | 8D0 145 156 KX |
VW | 8D0145156K |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Borsehung to marka części samochodowych, której części są powszechnie znane od wielu lat. Firma powstała w Niemczech i do dzisiaj to właśnie tam znajduje się jej główna siedziba i główny rynek zbytu. Niemniej jednak zasięg działania producenta części samochodowych Borsehung jest o wiele większy. Auto części Borsehung to elementy przeznaczone do wszystkich pojazdów z grupy Volkswagen. Oferta producenta jest kompletna. Znajdują się w niej części z wszystkich kategorii produktowych, zarówno do pojazdów osobowych, jak i dostawczych. Warto podkreślić, że części Borsehung to nie tylko podzespoły dedykowane samochodom Volswagen, ale pojazdom wszystkich marek należących do niemieckiej grupy. Tym samym są to również elementy układów pojazdów takich marek jak np. Audi, Seat, czy Skoda. Części samochodowe Borsehung są dostępne na rynku części zamiennych. Niemniej liczne podzespoły tej marki trafiają również na pierwszy montaż do producentów pojazdów wspomnianych marek i innych aut z logo marek należących do grupy Volkswagen. Kierowcy doceniają auto części Borsehung za ich niezawodność i długowieczność. Obecnie podzespoły niemieckiego producenta są dostępne w całej Europie oraz na innych kontynentach, w kilkudziesięciu państwach.