- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Typ pompy: Pompa łopatkowa
- Cisnienie [bar]: 128
- Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
- Średnica otworu [mm]: 50
Dodaj opinię
(02.09.2023)
Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148
(02.09.2023)
Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S00 000 148
(25.01.2021)
Po zamontowaniu tej pompy kierownica chodzi lekko i płynnie. Jej ruchy mają wyraźny efekt w ruchu kół.. Potrzebowałem wymienić całe wspomaganie i ta pompa sprawdziła się bardzo dobrze
Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego BOSCH K S01 000 565
Producent | Numery OEM |
---|
BOSCH | K S00 000 627 |
MERCE | 003 466 00 01 |
MERCE | 003 466 00 01 80 |
MERCE | 003 466 01 01 |
MERCE | 003 466 01 01 80 |
MERCE | 004 466 12 01 |
MERCE | 004 466 12 01 80 |
MERCE | 346 600 01 80 |
MERCE | 346 601 01 80 |
MERCE | 34660001 |
MERCE | 34660101 |
MERCE | 446 612 01 80 |
MERCE | 44661201 |
MERCE | 541 018 910 |
MERCE | A 003 466 00 01 |
MERCE | A 003 466 00 01 80 |
MERCE | A 003 466 01 01 |
MERCE | A 003 466 01 01 80 |
MERCE | A 004 466 12 01 |
MERCE | A 004 466 12 01 80 |
MERCE | A 346 600 01 80 |
MERCE | A 346 601 01 80 |
MERCE | A 446 612 01 80 |
ZF PARTS | 2839201 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.