- Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Cisnienie [bar]: 90
- Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
- Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M16
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 030 145 157 |
AUDI | 1H0 422 155 E |
AUDI | 1J0 422 154 EV |
AUDI | 1J0 422 155 B |
AUDI | 1J0 422 155 E |
AUDI | 357 422 155 B |
AUDI | 6A145157 |
AUDI | 6N0 145 157 |
AUDI | 6N0 145 157 X |
AUDI | 6N0 422 154 A |
AUDI | 6N0 422 154 F |
BOSCH | K S00 000 533 |
BOSCH | K S01 000 503 |
DA SILVA | DP2189 |
DELCOREMY | DSP4113 |
DELCOREMY | DSP5213 |
ERABENELUX | SP8489 |
GR | PI0130 |
JPG | 1145100900 |
JPN | 90K9079-JPN |
LEMFO | 17665 |
LENCO | SP3030 |
LENCO | SP3129 |
LIZARTE | 04.05.0110 |
LIZARTE | 04.05.0112 |
LIZARTE | 04.11.0100 |
LIZARTE | 04.11.0105 |
LIZARTE | 04.11.0201-1 |
LIZARTE | 04.11.0201-3 |
MAPCO | 27830 |
MEYLE | 114 631 0003 |
MEYLE | 114 631 0016 |
MSG | AU002 |
OPTIMAL | HP-129 |
QUINTON HA | QSRPA23 |
SEAT | 030 145 157 |
SEAT | 1H0 422 155 E |
SEAT | 1J0 422 154 EV |
SEAT | 1J0 422 155 B |
SEAT | 1J0 422 155 E |
SEAT | 357 422 155 B |
SEAT | 535 145 157 |
SEAT | 6A145157 |
SEAT | 6N0 145 157 |
SEAT | 6N0 145 157 X |
SEAT | 6N0 422 154 A |
SEAT | 6N0 422 154 F |
SHAFTEC | HP1656 |
SKODA | 030 145 157 |
SKODA | 1H0 422 155 E |
SKODA | 1J0 422 154 EV |
SKODA | 1J0 422 155 B |
SKODA | 1J0 422 155 E |
SKODA | 357 422 155 B |
SKODA | 535 145 157 |
SKODA | 6A145157 |
SKODA | 6N0 145 157 |
SKODA | 6N0 145 157 X |
SKODA | 6N0 422 154 A |
SKODA | 6N0 422 154 F |
SPIDAN | 53530 |
SPIDAN | 53629 |
STELLOX | 0036292SX |
TOPRAN | 112447 |
TRISCAN | 851529603 |
TRISCAN | 851529622 |
TRISCAN | 851529624 |
TRW | JPR191 |
URW | 32-85511 |
VAICO | V102624 |
VW | 030 145 157 |
VW | 1H0 422 155 E |
VW | 1J0 422 154 EV |
VW | 1J0 422 155 B |
VW | 1J0 422 155 E |
VW | 357 422 155 B |
VW | 535 145 157 |
VW | 6A145157 |
VW | 6N0 145 157 |
VW | 6N0 145 157 X |
VW | 6N0 422 154 A |
VW | 6N0 422 154 F |
ZF PARTS | 2859 401 |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.